“Na twee jaar terug en nog steeds kwaliteit.”
Beoordeling van At Sea

At Sea
Geclassificeerd als nr. 19 van 138 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de goede ervaring in 2016 weer geweest. En dat was dus weer genieten. Weliswaar iets achteraf, maar loop er gerust naartoe of parkeer de auto vlakbij.
Een vriendelijke bediening zorgt voor een aangename sfeer. Een ruime wijnkaart met prima keuze is al prettig. Combineer dit met eventueel een keuzemenu of kies de gerechten apart.
De smaakbeleving is goed. Dat geldt zowel voor de amuses als ook voor de diverse gerechten.
Kortom we hebben zeker geen spijt van opnieuw een bezoek.

30 oktober 2018 beoordeeld

Wij hebben hier vaker gegeten en dit ook op TripAdvisor aangegeven. Deze week verrasten de At Sea koks ons met wel een heel lekker 4-gangen verrassingsmenu. Extra verrast door de amuse, een "bokkepootje" van watermeloen. Voor ons was het weer een top avondje uiteten in een heerlijk ontspannen sfeer, Dank je wel!

26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst, kundig personeel, geeft goed wijn advies, goede uitleg van de kaart, lekkere amuses, heerlijk 3 gangen menu, vlees en vis. Heerlijk dessert met bijpassende dessertwijn. Beslist een aanrader komen hier graag terug.

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit een beetje achteraf. Niet echt aan de boulevard van Kralendijk maar is aan te lopen. Wij hebben hier fantastisch gegeten. Het personeel is vriendelijk en attent. Zeker een aanrader! Het onderscheidt zich van de andere restaurants in de buurt.

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk 6 gangen verrassingsmenu. Wel iets te grote porties. Hierdoor is het genieten van elke gang moeilijker. Je zit te snel vol ;-)
Wel behoorlijk aan de prijs €259 met z’n tweeën......

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!