“Wederom en in één woord: FANTASTISCH”
Beoordeling van At Sea

At Sea
Geclassificeerd als nr. 19 van 138 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 oktober 2018 beoordeeld

Wij hebben hier vaker gegeten en dit ook op TripAdvisor aangegeven. Deze week verrasten de At Sea koks ons met wel een heel lekker 4-gangen verrassingsmenu. Extra verrast door de amuse, een "bokkepootje" van watermeloen. Voor ons was het weer een top avondje uiteten in een heerlijk ontspannen sfeer, Dank je wel!

26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst, kundig personeel, geeft goed wijn advies, goede uitleg van de kaart, lekkere amuses, heerlijk 3 gangen menu, vlees en vis. Heerlijk dessert met bijpassende dessertwijn. Beslist een aanrader komen hier graag terug.

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit een beetje achteraf. Niet echt aan de boulevard van Kralendijk maar is aan te lopen. Wij hebben hier fantastisch gegeten. Het personeel is vriendelijk en attent. Zeker een aanrader! Het onderscheidt zich van de andere restaurants in de buurt.

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk 6 gangen verrassingsmenu. Wel iets te grote porties. Hierdoor is het genieten van elke gang moeilijker. Je zit te snel vol ;-)
Wel behoorlijk aan de prijs €259 met z’n tweeën......

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant is dit! Zo goed dat ik er toch echt wat over ga schrijven. Ik als chefkok en mijn vriendin als gastvrouw, gaan stiekem toch wel erg vaak uit eten in de leuke restaurant en zo ook onze vakantie op bonaire. Maar wat is dit goed zeg! Van het begin tot het eind, keuken top en service subliem! We waren bezig met ons tourtje restaurants eten en hadden toevallig net wat minder gegeten bij een ander restaurant (2 van de 3 gerechten waaronder de coquille).
Nu heeft onze gastvrouw Tiffany en de keuken onder leiding van Frank, ons zo goed in de watten gelegd, door bij onze ossenhaas met zwezerik, eendenlever en saus (truffel en gerookte knoflook, want we konden niet kiezen), ook nog een perfect gebakken coquille er bij gelegd. Tiffany haar uitleg over de lokale likeuren en rummen en het laten proeven hiervan, was ook echt super leuk en lekker. De start overigens met als amuse een macaron van oude kaas en krokante prei, het huisgemaakte brood met de superluchtige notenboter en bij afsluiting de citroengras pepermunt. Heeft de avond echt perfect afgesloten.
Dit restaurant is werkelijk een topper op bonaire en kan het iedereen adviseren!

Wij komen hier zeker terug!

Bedankt!

Tobias Nijkamp

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!