“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 19 van 138 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk 6 gangen verrassingsmenu. Wel iets te grote porties. Hierdoor is het genieten van elke gang moeilijker. Je zit te snel vol ;-)
Wel behoorlijk aan de prijs €259 met z’n tweeën......

Datum van bezoek: oktober 2018

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant is dit! Zo goed dat ik er toch echt wat over ga schrijven. Ik als chefkok en mijn vriendin als gastvrouw, gaan stiekem toch wel erg vaak uit eten in de leuke restaurant en zo ook onze vakantie op bonaire. Maar wat is dit goed zeg! Van het begin tot het eind, keuken top en service subliem! We waren bezig met ons tourtje restaurants eten en hadden toevallig net wat minder gegeten bij een ander restaurant (2 van de 3 gerechten waaronder de coquille).
Nu heeft onze gastvrouw Tiffany en de keuken onder leiding van Frank, ons zo goed in de watten gelegd, door bij onze ossenhaas met zwezerik, eendenlever en saus (truffel en gerookte knoflook, want we konden niet kiezen), ook nog een perfect gebakken coquille er bij gelegd. Tiffany haar uitleg over de lokale likeuren en rummen en het laten proeven hiervan, was ook echt super leuk en lekker. De start overigens met als amuse een macaron van oude kaas en krokante prei, het huisgemaakte brood met de superluchtige notenboter en bij afsluiting de citroengras pepermunt. Heeft de avond echt perfect afgesloten.
Dit restaurant is werkelijk een topper op bonaire en kan het iedereen adviseren!

Wij komen hier zeker terug!

Bedankt!

Tobias Nijkamp

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk en goed restaurant! Toen we om haf acht gingen zitten waren we aanvankelijk een beetje teleurgesteld over de onbezette tafels maar tot 9 uur vulde het terras zich snel. We werden geholpen door vriendelijk personeel en de gerechten waren heerlijk. De amuse van pompoensoep was lekker en de lionfish was goed! De tonijn was verrukkelijk en ondanks dat ik voor de “ kleine” portie hadden gekozen kreeg ik het niet op. De friandises bij de koffie waren gigantisch waar je met meer van kan eten. Leuk en gezellig restaurant wat in het hogere segment zit qua prijs maar de moeite waard is.

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar de koks het eten aan tafel komen brengen, waar vind je dat nog. Het verrassingsmenu met wijnarrangement was geweldig goed. Veel bereidingen en smaken op een bord maar alles is super lekker. De ontvangst en bediening is erg goed. Het niveau van de koks is uitstekend. De prijs ligt boven gemiddeld maar het is het zeker waard.

24 augustus 2018 beoordeeld

Een restaurant met zeer bevlogen koks en super goede bediening
Werkelijk tig soorten bereidingen op 1 bord en allemaal huis en versgemaakt
comlplimenten voor de ijver van deze culinaire tempel
Overigens zijnalle smaakstrelingen mij te veel van het goede en prefereer persoonlijk eenvoudige en eerlijke keuken waar je nog kunt onderscheiden wat je eet
maar er zullen mensen zijn die deze keuken zeer zullen waarderen
en dit zijn toppertjes die zich het lazerus werken in deze hitte van Bonaire

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!