“beste restaurant van Bonaire”
Beoordeling van At Sea

At Sea
Geclassificeerd als nr. 18 van 138 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 augustus 2018 beoordeeld

Afgelopen vakantie gegeten bij At sea samen met mijn vriend. We hebben gekozen voor een 6gangen suprisemenu. Wat zijn wij verwend zeg!
Ontzettend goed gegeten en de service is zoals het hoort te zijn.
We kijken er naar uit om weer naar Bonaire te gaan en om bij At sea te eten.

Aanrader: de healthy-cocktail!

29 juni 2018 beoordeeld

afgelopen trip van 2 weken zijn we meerdere keren wezen smikkelen
1e keer hadden we het verassingsmenu // wat een tractatie
bij de 2e keer wist het personeel nog exact wat we 5 dagen eerder gegeten hadden en dat het menu aangepast zou worden // kijk ... dan zijn van die kleine dingen waar je extreem van kan genieten // uitmuntend
wij als ouders zitten vaak aan de verse vis; dochter lief (6jr) is verliefd geraakt aan de biefstuk hier - nergens op het eiland heeft ze die beter gegeten dan hier
ook de amuses als de gazpacho doet ze heerlijk mee
op de aller laatste avond mocht de keuken echt los gaan op ons - heerlijke gerechten en als slot een 'insalata caprece' maar dan in toetjes vorm
o ja, dochter mocht op rustige avonden mee helpen in de bediening; hoe tof is dat!
toppers, tot volgend jaar!

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

November 2017 voor het eerst naar Bonaire geweest. Bij verschillende restaurants geweest. De eerste avond gereserveerd bij At Sea en wat een geweldige avond. Heerlijke gerechten en wijnen erbij. Bediening die precies weet wat erbij hoort en perfecte uitleg over de gerechten. Helaas is bonaire niet om de hoek nog even sparen en weer terug om te genieten van dit prachtige restaurant.

25 juni 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een mooie locatie. Wat een top avond gehad in dit restaurant. Zeker van genoten en hier komen we nog terug!

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie op Bonaire hebben wij meermaals gedineerd bij at sea. Het persoonlijke contact met het personeel sprak ons ontzettend aan en dan ben ik nog niet eens over het eten begonnen. We hebben zoals we dat zo mooi zeggen: Genoten!

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!