“Voortreffelijk!”

Geclassificeerd als nr. 7 van 127 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond met 6 man bij At Sea gegeten. Heerlijke ambiance en een simpele, maar complete kaart. De kwaliteit van het eten was van hoog niveau en ook de bediening was goed. De tonijn vooraf is een enorme aanrader. De rekening was flink, maar het was het waard.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor At Sea
Bekijk de nieuwste beoordelingen

14 april 2017 beoordeeld

At Sea wordt als 1 van de betere restaurant op Bonaire gezien en dat klopt helemaal. Er is een leuke bediening met erg leuke gerechten. Wij hebben er erg lekker gegeten, wel voor een vrij hoge rekening

13 april 2017 beoordeeld

Ik heb hier eerder gegeten, en wederom kan ik niets anders zeggen, wat een TOP restaurant! De kwaliteit is van sterwaardige klasse. Altijd weer een smaakbeleving van de bovenste plank. Al met al een groot compliment aan keuken en bediening. At Sea heeft nog een voordeel wat ik toch echt even wil noemen, als je er gaat eten, de tafel is de hele avond voor jou en je vrienden en men laat je met volle teugen genieten. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Kortom een regelrechte aanrader!

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij At Sea. We hebben gekozen voor een verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Verrassend was het door de verschillende combinaties.

22 maart 2017 beoordeeld

Een redelijk goed restaurant maar wel heel prijzig vergeleken met de kwaliteit. Verrassingsmenu was simpel en zijn geld niet waard. Bediening was ok.

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!