“In één woord fantastisch”
Beoordeling van At Sea

At Sea
Geclassificeerd als nr. 7 van 127 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
13 april 2017 beoordeeld

Ik heb hier eerder gegeten, en wederom kan ik niets anders zeggen, wat een TOP restaurant! De kwaliteit is van sterwaardige klasse. Altijd weer een smaakbeleving van de bovenste plank. Al met al een groot compliment aan keuken en bediening. At Sea heeft nog een voordeel wat ik toch echt even wil noemen, als je er gaat eten, de tafel is de hele avond voor jou en je vrienden en men laat je met volle teugen genieten. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Kortom een regelrechte aanrader!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor At Sea
Bekijk de nieuwste beoordelingen

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij At Sea. We hebben gekozen voor een verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Verrassend was het door de verschillende combinaties.

22 maart 2017 beoordeeld

Een redelijk goed restaurant maar wel heel prijzig vergeleken met de kwaliteit. Verrassingsmenu was simpel en zijn geld niet waard. Bediening was ok.

19 maart 2017 beoordeeld

de zes gangen verrassingen menu genomen 65 dollar zonder wijnen je kan er ook aangepaste wijnen bij nemen .
erg lekker gegeten , de gerechten zijn mooi gepresenteerd .
met wat glaasjes wijn erbij en water v de kraan zat ik op 162 dollar voor 2 pers .

16 maart 2017 beoordeeld

Voorheen top restaurant echter hebben het niveau van de vorige eigenaren niet kunnen evenaren en waren enigszins teleurgesteld In het eten van wat wij gewend waren.
Wijnkaart niet erg uitgebreid en zoals de dinerkaart vrij prijzig. Weinig open huiswijnen. Bediening tikkeltje bijdehand.

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!