“Een duikvakantie”

Geclassificeerd als nr. 6 van 127 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
22 maart 2017 beoordeeld

Een redelijk goed restaurant maar wel heel prijzig vergeleken met de kwaliteit. Verrassingsmenu was simpel en zijn geld niet waard. Bediening was ok.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor At Sea
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 maart 2017 beoordeeld

de zes gangen verrassingen menu genomen 65 dollar zonder wijnen je kan er ook aangepaste wijnen bij nemen .
erg lekker gegeten , de gerechten zijn mooi gepresenteerd .
met wat glaasjes wijn erbij en water v de kraan zat ik op 162 dollar voor 2 pers .

16 maart 2017 beoordeeld

Voorheen top restaurant echter hebben het niveau van de vorige eigenaren niet kunnen evenaren en waren enigszins teleurgesteld In het eten van wat wij gewend waren.
Wijnkaart niet erg uitgebreid en zoals de dinerkaart vrij prijzig. Weinig open huiswijnen. Bediening tikkeltje bijdehand.

10 maart 2017 beoordeeld

We waren met een gezelschap van 6 personen en hebben voor het verrassingsmenu gekozen met bijbehorende wijn. Nog voordat we een slok hadden genomen werden onze glazen alweer weggehaald omdat de wijn niet goed zou zijn. Onmiddellijk kwamen ze met een alternatief. Ikzelf ben vegetariër en heb me heerlijk laten verrassen. Vriendelijke bediening.

5 maart 2017 beoordeeld

heerlijke visgerechten, prachtige en verassende amuses en aardige bediening, dus heerlijke avond gehad.

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!