“Prima eten”

Geclassificeerd als nr. 15 van 134 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
10 maart 2017 beoordeeld

We waren met een gezelschap van 6 personen en hebben voor het verrassingsmenu gekozen met bijbehorende wijn. Nog voordat we een slok hadden genomen werden onze glazen alweer weggehaald omdat de wijn niet goed zou zijn. Onmiddellijk kwamen ze met een alternatief. Ikzelf ben vegetariër en heb me heerlijk laten verrassen. Vriendelijke bediening.

5 maart 2017 beoordeeld

heerlijke visgerechten, prachtige en verassende amuses en aardige bediening, dus heerlijke avond gehad.

1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, maar behoorlijk aan de prijs voor wat je krijgt. Wel een gezellig terras met vriendelijke bediening.

28 februari 2017 beoordeeld

Het eten is heerlijk en het heeft een zeer interessante menukaart. Zelf ben ik voor het 3 gangen verrassingsmenu met bij passende wijn genomen. Dit is uitstekend bevallen niet alleen omdat het super lekker was, maar vooral omdat het creatieve gerechten zijn waarbij iedere wijn perfect combineerde. Daarnaast had de bediening bij elk gerecht en wijn een leuke en interessante anecdote.Het personeel is fantastisch en weet dus goed wat het restaurant te bieden heeft.

14 februari 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij At Sea. Vriendelijke bediening die tijd maakt voor een praatje ondanks de drukte. Eten zeer smakelijk en tussendoor word je voorzien van interessante amuses. Zeker een bezoekje waard!

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!