“Prima eten”

14 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Prima eten”
Beoordeeld op 10 maart 2017

We waren met een gezelschap van 6 personen en hebben voor het verrassingsmenu gekozen met bijbehorende wijn. Nog voordat we een slok hadden genomen werden onze glazen alweer weggehaald omdat de wijn niet goed zou zijn. Onmiddellijk kwamen ze met een alternatief. Ikzelf ben vegetariër en heb me heerlijk laten verrassen. Vriendelijke bediening.

Bezocht Februari, 2017

Niveau 3 bijdrager
11 beoordelingen
6 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijk gegeten op sfeervol terras”
Beoordeeld op 5 maart 2017

heerlijke visgerechten, prachtige en verassende amuses en aardige bediening, dus heerlijke avond gehad.

Bezocht Maart, 2017
Niveau 5 bijdrager
98 beoordelingen
73 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 33 nuttige stemmen
“Prima gegeten, maar kan absoluut beter ”
Beoordeeld op 1 maart 2017 via mobiele applicatie

Prima gegeten, maar behoorlijk aan de prijs voor wat je krijgt. Wel een gezellig terras met vriendelijke bediening.

Bezocht Maart, 2017
Loosdrecht, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“Top restaurant!”
Beoordeeld op 28 februari 2017

Het eten is heerlijk en het heeft een zeer interessante menukaart. Zelf ben ik voor het 3 gangen verrassingsmenu met bij passende wijn genomen. Dit is uitstekend bevallen niet alleen omdat het super lekker was, maar vooral omdat het creatieve gerechten zijn waarbij iedere wijn perfect combineerde. Daarnaast had de bediening bij elk gerecht en wijn een leuke en interessante anecdote.Het personeel is fantastisch en weet dus goed wat het restaurant te bieden heeft.

• Bezocht Februari, 2017
Haarlem, Nederland
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
4 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Echte restaurant ervaring”
Beoordeeld op 14 februari 2017

Heerlijk gegeten bij At Sea. Vriendelijke bediening die tijd maakt voor een praatje ondanks de drukte. Eten zeer smakelijk en tussendoor word je voorzien van interessante amuses. Zeker een bezoekje waard!

Bezocht Februari, 2017

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!