“6 gangen ”

Geclassificeerd als nr. 7 van 128 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond gehad, 6 gangen diner met verrassende gerechten en combinatie s .
Goede wijn, vakkundige bediening en mooi servies
Een restaurant voor gastronomisch dineren

Schrijf een beoordeling

29 januari 2017 beoordeeld

Fijn restaurant met aparte gerechten, maar wel heel lekker. Een beetje aan de prijs, maar is het wel waard gezien de entourage en bediening.

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 avonden heerlijk gegeten. De eerste avond hebben we gekozen voor het verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement. Dit was zeker de moeite waard. Er is veel aandacht besteed aan het combineren van verschillende smaken. Het zelfgemaakte likeurtje is ook zeker een aanrader. De tweede avond hebben we van de kaart gegeten, wederom lekker en zeker ook voldoende. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Tevens zeer vriendelijke en professionele bediening.

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen het verrassingsmenu. Mooi opgediend, lekker en origineel. Je kunt er fijn buiten zitten en vriendelijk personeel. Reserveren is noodzakelijk. Enne... het is flink prijzig.

27 januari 2017 beoordeeld

Prettig restaurant met kundige bediening en redelijk uitgebreide kaart. Heerlijke barracuda gegeten!

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!