“Prima”

Geclassificeerd als nr. 7 van 128 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
29 januari 2017 beoordeeld

Fijn restaurant met aparte gerechten, maar wel heel lekker. Een beetje aan de prijs, maar is het wel waard gezien de entourage en bediening.

Schrijf een beoordeling

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 avonden heerlijk gegeten. De eerste avond hebben we gekozen voor het verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement. Dit was zeker de moeite waard. Er is veel aandacht besteed aan het combineren van verschillende smaken. Het zelfgemaakte likeurtje is ook zeker een aanrader. De tweede avond hebben we van de kaart gegeten, wederom lekker en zeker ook voldoende. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Tevens zeer vriendelijke en professionele bediening.

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen het verrassingsmenu. Mooi opgediend, lekker en origineel. Je kunt er fijn buiten zitten en vriendelijk personeel. Reserveren is noodzakelijk. Enne... het is flink prijzig.

27 januari 2017 beoordeeld

Prettig restaurant met kundige bediening en redelijk uitgebreide kaart. Heerlijke barracuda gegeten!

19 januari 2017 beoordeeld

Dit restaurant is recent in andere handen overgegaan.
We hebben er goed maar niet bijzonder gegeten.
De prijzen zijn aan de hoge kant.
De hoeveelheden aan de matige kant.
De wijnkaart is breed en redelijk geprijsd ofschoon 155 dollar voor een flesje Meursault wel wat aan de stevige kant is.
De bediening is deskundig,correct maar een tikje overdone.
We gaan volgend jaar nog eens kijken

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!