“Verrassend verrassingsmenu”

Geclassificeerd als nr. 7 van 127 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
17 november 2016 beoordeeld

Ik ben hier vaker geweest en de eerste keer nadat de nieuwe eigenaar (september 2016) het bedrijf runde was ik verbaasd van het vasthouden en zelfs verbeteren van de TOP kwaliteit.
Nu wederom een bezoek gebracht en was erg benieuwd maar werd NIET teleurgesteld het verrassingsmenu bestond uit vier gangen en was een regelrechte smaakbeleving, Hulde aan het team in de keuken. Het wijn arrangement was een goede keuze. De medewerkers zijn vriendelijk leggen alles goed uit, hebben plezier in hun werk en ook dat proef je! Hier ga je echt een avond uiteten!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor At Sea
Bekijk de nieuwste beoordelingen

16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nette bediening. Eten was in orde. Leuk was dat we een aantal voorgerechtjes kregen. Prijs / kwaliteit : prijzig. Opvallend was dat bediende niet wist hoe ze met de pinautomaat moest omgaan

16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten tijdens de restaurant week. Speciale 3-gangen menu voor $25 was heel lekker en met veel bijzondere smaken. Mooie porties en luxe opgediend.
Het personeel is heel vriendelijk en doen erg hun best.

15 november 2016 beoordeeld

Weer eens gegeten bij at sea. Dit nadat de eigenaren zijn gewisseld. De keukenbrigade is gelijk gebleven en blijft fantastisch.
de bediening is zeer vriendelijk en kundig. Niets is te veel. Met het gezelschap het verrassingsmenu met wijnarrangent gegeten en gedronken. Verrasende nieuwe wijnen deden mij besluiten bij een volgend bezoek aan kralendijk terug te gaan naar die culinaire geheimpje op bonaire

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een restaurant waar je echt uit bent. Je wordt netjes geholpen, hebben allemaal lekkere luxe hapjes (gratis) en de tonijn was verrukkelijk!
Aardige bediening .

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!