“Super restaurant hier moet je geweest zijn.”
Beoordeling van At Sea

At Sea
Geclassificeerd als nr. 8 van 130 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
12 september 2016 beoordeeld

Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel lekkere dingen in veel restaurants heb gegeten, maar beste lezers At Sea is helemaal top!! Het ontvangst is super de gerechten een regelrechte smaak beleving. Als je hier niet gegeten hebt ben je niet op Bonaire geweest.
Nu blijkt dat er een nieuwe eigenaar op dit bedrijf zit. Ik kan u zeggen dat deze mensen helemaal berijpen hoe zij hun klanten een TOP avond laten beleven.

Schrijf een beoordeling

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel, wel erg luxe moet ik toegeven. Prijs is wat hoger dan elders, maar zeker waard!

1 september 2016 beoordeeld

in een woord Geweldig. Kan er niets anders van maken. Eten Super. Bediening Super. Beter is er niet op Bonaire.

27 augustus 2016 beoordeeld

Gegeten met KLM crew. Onzekere reservering was geen probleem en aparte rekeningen ook niet. Goede prijs/kwaliteitverhouding en uiterst vriendelijke en attente bediening. Aanrader!

17 augustus 2016 beoordeeld

Voor mijn gevoel niet echt aan zee omdat er nog een behoorlijk drukke weg tussendoor liep. Wel voortreffelijk gegeten. We hadden gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Een heerlijke combinatie van vlees en visgerechten.Het wijnarrangement maakte het geheel af. Prettige bediening. Zeker een aanrader voor als je op Bonaire bent.

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire
Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!