“Smaakbeleving”

Geclassificeerd als nr. 7 van 128 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
28 november 2015 beoordeeld

We hadden gereserveerd (wel doen) en namen het verrassing menu (ook doen) Van begin tot einde een absolute smaakbeleving (ook van gaan genieten).

Schrijf een beoordeling

28 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aan raden van bekende wezen eten bij restaurant Bonaire at sea. Na een gezellig ontvangst een flesje wijn besteld en een hoofdgerecht besteld. Het hoofdgerecht doet terecht aan het woord hoofd het was een bijzonder grote portie en onwijs lekker ik denk dat weinig restaurants op Bonaire hieraan kunnen tippen. Omdat we zelf veel van zoet houden konden we het dessert niet overslaan en ik raad iedereen ook aan om zeker een dessert te nemen want deze zijn zowel mooi als uitermate lekker. Al met al een top restaurant die voor iedereen is aan te raden

28 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat heerlijk gegeten hier! De service is snel en kundig en niet onbelangrijk; de porties zijn gróót. En vergeet ook niet een lekker dessertje te nemen! Aanrader!

25 november 2015 beoordeeld

Goed restaurant, waar veel aandacht voor smaak en service is. We hadden laat geluncht, dus geen uitgebreid diner. Beiden bestelden we een vis gerecht van de Daily specials kaart. Hij ging voor tonijn, ik voor mahi mahi. Na wat kleine hapjes vooraf, kregen we een heerlijke amuse en daarna ook nog brood met bijzondere smeersels. De hoofdgerechten waren heerlijk, met diverse kleine bijgerechten. Als dessert deelde we een kaasplank, met daarbij natuurlijk port. Wij Namen de kaasplank van de chef, maar je kan hier zelf je kaasplank samen stellen, met dat aantal kazen dat je wilt. We hebben aan de bar gegeten, want de barman maakt er echt een feest van!

20 november 2015 beoordeeld

De setting is een beetje ongelukkig in een klein straatje met redelijk wat lawaai, maar zodra je de eerste hap neemt, merk je daar niets meer van. Van begin tot einde een opeenvolging van heerlijke amuses en gerechten, vergezeld van bijhorende wijnen. Wanneer je het menu van de chef neemt, valt de prijs ook mee.

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!