“TOPPIE”

Geclassificeerd als nr. 9 van 132 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 mei 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Het eten is top maar dat kun je ook verwachten in een Top restaurant.
Nu nog de andere zaak La Cantina waar het eten ook goed is voor de clienten de avond gezellig laten verlopen. Dan hebben ze twee top zaken.

28 april 2015 beoordeeld

Een heerlijke plek om rustig en goed te dineren met uitzicht op het prachtige blauwe water.
Eten was prima, het 4-gangen menu was erg goed uitgekozen en varieerde van smaak.
Alles vonden we heerlijk en met een goed glas wijn met uitzicht over de zee begong onze vakantie.

26 april 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten op een hele mooie plek met uitzicht over de zee. Het eten is er erg goed. Wij hadden een 4 gangen menu. Alles was lekker en zag er prachtig uit. Het wijnarrangement is aan te raden. Je krijgt ontzettend veel wijn.

25 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 3 jaar wederom een tafel bij atsea geboekt. Reserveren was nodig, alle tafels waren bezet. Eten was dit keer goed, maar niet zo super als de eerste keer. Ook was de service niet meer zo op details gericht als toen. Tijdens het dessert stonden de resten van de aperitief hapjes nog op tafel. Er is geen vaste serveerster per tafel, dus als je wat wilt bestellen weet je niet wie je aan moet schieten. Ben je op Bonaire, dan moet je dit restaurant zeker bezoeken.....het is 1 van de betere!!!!!

4 april 2015 beoordeeld

Neem als hoofdgerecht de tonijn!!! Zo vers en erg lekker!!!! Ook de bediening en de ambiance was erg goed.

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!