Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geen onnodige dingen regelen gewoon duiken

Sinds veel jaren op het eiland. Nu met twee vestigingen. Nog altijd een van de beste plekken om je ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Hans_5701
Borne, Nederland
Goede eerste ervaring met duiken

Eerste duik gedaan bij WannaDive Eden Resort locatie. Alles wordt rustig uitgelegd en je doet alles ... meer lezen

Beoordeeld op 16 november 2022
Myrte v
via mobiele applicatie
Lees alle 459 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Bonaire
vanaf US$ 59,00
vanaf US$ 70,00
vanaf US$ 90,00
Privé boot charter.
12 beoordelingen
vanaf US$ 450,00
Beoordeeld op 21 september 2022 via mobiele applicatie

Vandaag een introductie duik bij Wannadive gedaan. We kregen eerst een duidelijke uitleg aan land. Vervolgens tijd om te oefenen in het zwembad. Daarna de zee om 'echt' te duiken! Ik vond het in zee soms moeilijk om kalm te blijven. Instructrice Elizabeth nam echt de tijd om me hierbij te helpen zodat het duiken voor mij ook een leuke ervaring was!

Beoordeeld op 17 september 2022

Vandaag gered door een wannadive instructeur vanwege de onverwachtse sterke stroming bij Eden beach resort.
Top , super bedankt.

Beoordeeld op 15 september 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben 2 weken gedoken op Bonaire via Wannadive South (locatie bij de luchthaven).
Ik heb mijn AOW hier gevolgd/behaald, alle afspraken zijn nagekomen en de lesstof werd goed behandeld. De 5 duiken (inclusief nachtduik) werd goed begeleid door Elisabeth. Ze had oog voor detail en heeft veel tips gegeven over het eiland.
Materiaal was prima, vriendelijk en behulpzaam personeel en mooie faciliteiten.

Volgende keer zeker weer bij Wannadive South!

Beoordeeld op 31 augustus 2022

Afspraken voor avondduik worden niet nagekomen.

Daar sta je dan lekker te wachten

Geen afspraak afzegging via app of sms!
Erg triest.

2x materiaal gehuurd maar ook 2x trimvest die zichzelf opblaast zonder bediening, niet erg prettig om steeds inflator slang af te moeten koppelen tijdens duiken.

Datum van activiteit: augustus 2022
Beoordeeld op 30 juni 2022

Ik heb hier op een hele leuke en toegankelijke manier leren duiken! Echt een top ervaring en ik zou het iedereen aanraden!!

Datum van activiteit: juni 2022