“Lekker eten, aardige bediening en nog romantische livemuziek ook!”
Beoordeling van Eddy's Bar & Restaurant

Eddy's Bar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 161 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm gastvrij werden we hier ontvangen! Ondanks vrijdag-livemuziekdag was er nog een plekje voor ons - zonder reservering! En gelukkig maar. De gastvrijheid bleef, en het eten was heerlijk! De ceviche vooraf. En als hoofdgerecht had ik de geitenstoof...! Op loopafstand van ons resort... dus we gaan deze vakantie nog wel een keer (of twee!) terug.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten, een chicken curry en triple island pinchos, was heerlijk!! Ook een zeer vrolijke sociale ober, Bompeti. Ondanks dat het restaurant niet aan de zee ligt, is het wel een mooi plekje en hangt er een leuke sfeer. Hier komen we zeker nog een keer terug :)

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij Eddy’s. Een hartelijk ontvangst en gezellig personeel !
Het eten wordt overduidelijk met liefde gemaakt en is vers! Onze ober Bompeti maakte het nog gezelliger met zijn grappen en lach! Live music aanwezig die inspeelde om de aanwezige klanten. Wij vinden het een aanrader om heen te gaan tijdens je bezoek aan Bonaire!
Bart en Saskia

9 augustus 2019 beoordeeld

Eddy's is een gezellig restaurant met lekker eten, voldoende keuze en heeft een hele gezellige, vriendelijke, grappige ober genaamd Bomfeti! Overigens zijn zijn collega's net zo vriendelijk. De 'Beef Emincé' en de 'Triple Island Pinchos' gehad. Heerlijk! Het toetje Tres Leches Cake was ook lekker. Zeker een aanrader. Tot snel!

9 augustus 2019 beoordeeld

Lijkt op een Caribisch restaurant maar eigenlijk een veredelde sportsbar , kwalitatief prima, muzikant erg goed maar verkeerde genre muziek ( country/oude top 40nrs ?) eten goed!
Duurde alleen erg lang voordat het kregen ( uur en een kwartier)
Prijsniveau goed .
Zonder bomfettie ( ( wat een kerel , hij verdient een medaille!) kunnen ze de tent wel sluiten !

Reizigers die Eddy's Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Eddy's Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!