iluska
Leiden, Nederland

Alles was top!

5,0 van 5 bollen8 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een geweldig appartement om heerlijk tot rust te komen! De ligging is top! Je loopt binnen 2 minuten naar het hartje van Kralendijk. Een groot balkon met lounch set en een tafel met stoelen om te genieten van je ontbijtje in de vroege ochtend. Afkoelen in het zwembad om de dag af te sluiten. Zeer gastvrij en alle vragen werden gelijk beantwoord via de app. Koelbox voor onderweg werd neergezet...een 10 van ons!
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 9 okt 2023
Hartelijk dank voor jullie ontzettend lieve review! Hopelijk tot een volgende keer! Groet, Marcel & Anne Sophie
2.9 km van SENSES Boetiek Hotel & Appartementen
2.1 km van SENSES Boetiek Hotel & Appartementen
Zwembad
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 5 februari 2023

Een topper in de Caribbean!!!
Gelegen in het centrum van Kralendijk.
Mooi kamer/appartement met alle luxe! Heerlijk bed met goede kussens!!

Elsbeth en haar crew is altijd bereikbaar en doet alle moeite om te verblijf zo leuk en makkelijk te maken. Niets is te gek.

Leuke restaurants op loop afstand.
Voor de beach resorts te bereiken is een auto aanbevolen

Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 3 november 2022

Wij hebben bij Senses een fantastisch verblijf gehad. We hadden een heerlijk appartement, met een fantastisch balkon. Heerlijk om in de ochtend te ontbijten en 's avond even te borrelen na een heerlijk diner bij It Rains Fishes. We werden warm welkom geheten door de crew van Come to your Senses en ze waren altijd bereikbaar voor je vragen en boden alle hulp aan. Daarom voor ons zeker waar het hotel doet zijn naam eer aan...

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 8 oktober 2022

Bijzondere locatie in Kralendijk in uiterst luxe appartementen met complete keuken en separate slaapkamer. Fijn zwembad om 'even af te koelen' in rustige omgeving. Zeer gastvrij ontvangen met speciaal dank aan Olivier en Kelly die ons verblijf speciaal maakte. Een tip voor het management zou zijn wat grotere badlakens in de badkamer. Thx Jos & Kevin.

Kamertip: Hoe hoger hoe beter met uitzicht op zee.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 23 juni 2022 via mobiele applicatie

Zo'n 5 weken in Senses verbleven. In een 1 kamer appartement en in een twee kamer appartement. Het zijn nieuwe complete appartementen. Miste in het één kamer appartement een kofferstandaard, en wat weinig kast ruimte. Voor de rest is het appartement mooi en luxe afgewerkt. Prima keuken met een complete inrichting. Je kunt indien gewenst er prima koken. Badkamer met heerlijke douche. Bed comfortabel. En de slaap kamer worden prima gekoeld. Alle kamers hebben ook een plafond fan, heerlijk. Het zwembad is groot en rustig. Het ligt op een plek die verstopt ligt in het centrum. Er zijn prachtige planten en bomen geplaatst.

Überhaupt is het een heerlijke verstopte plek, eenmaal binnen heerst er een serene rust. Je loopt zo naar het centrum en terrassen en restaurants. Zwemmen in zee kan op 100 meter afstand. Duiklocaties bereikt u prima met een auto. Staf is vriendelijk en behulpzaam bij al je vragen. Ik heb er een heerlijke tijd gehad

Kortom voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 januari 2022 via mobiele applicatie

Geweldig appartement op een super locatie met een geweldige service .
De sfeer was warm en gemoedelijk
Daarnaast is een mooie samenwerking met een fantastisch restaurant It rains fishes waar we twee keer heerlijk hebben gegeten.
Hier zullen we graag nog een keertje terugkomen

Kamertip: Onthaasten Reserveer vooraf scooters !
Datum van verblijf: januari 2022
Come to your Senses, General Manager van SENSES Boetiek Hotel & Appartementen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2022

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie. Zo fijn voor ons om te lezen dat onze gasten het naar hun zin hebben gehad!

We zouden het ontzettend leuk vinden om jullie nogmaals in ons boutique resort te verwelkomen en... zullen alvast een extra voorraadje koffie neerleggen.

Zonnige groetjes,
Gaby en Marcella