Official Hotel Site
TravelocityUS$ 211
Orbitz.comUS$ 211
Beoordeeld op 21 januari 2022 via mobiele applicatie

Geweldig appartement op een super locatie met een geweldige service .
De sfeer was warm en gemoedelijk
Daarnaast is een mooie samenwerking met een fantastisch restaurant It rains fishes waar we twee keer heerlijk hebben gegeten.
Hier zullen we graag nog een keertje terugkomen

Kamertip: Onthaasten Reserveer vooraf scooters !
Datum van verblijf: januari 2022
Come to your Senses, General Manager van SENSES Boetiek Hotel & Appartementen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2022

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie. Zo fijn voor ons om te lezen dat onze gasten het naar hun zin hebben gehad!

We zouden het ontzettend leuk vinden om jullie nogmaals in ons boutique resort te verwelkomen en... zullen alvast een extra voorraadje koffie neerleggen.

Zonnige groetjes,
Gaby en Marcella

Beoordeeld op 10 augustus 2021 via mobiele applicatie

Een hele fijne plek om te verblijven. Centraal gelegen in Kralendijk, met een fantastisch terras met zee zicht bij het penthouse waar wij verbleven. Mooi ingericht, van alle gemakken voorzien. Zwembad met cabana’s, heerlijk rustig en ruim. Gratis parkeren. Snorkel spullen kan je lenen en ook overtocht naar Klein Bonaire wordt voor je geregeld. Super hosts Daphne en Gaby zorgen voor onvergetelijk vakantie gevoel.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 26 februari 2021

Vorige week hebben wij voor 5 dagen in Senses gezeten. Het hotel staat in Kralendijk en loopafstand van het centrum waar vele terrasjes zijn.
We zaten in het luxe penthouse met fantastisch uitzicht op zee. Ernaast zit it rains fishers restaurant waar je geweldig kunt eten.
Voor het appartement kan je gratis als extraatje van Senses, de watertaxi nemen naar klein Bonaire.
Wij hebben bij Senses 5 fantastische dagen gehad.
Dank je wel Dafne voor de geweldige zorg

Kamertip: Bij het penthouse heb je fantastische uitzicht op klein Bonaire
Datum van verblijf: februari 2021
Come to your Senses, General Manager van SENSES Boetiek Hotel & Appartementen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2021

Beste Helma,
Enorm bedankt dat u de tijd heeft genomen voor zo een uitgebreide en positieve beoordeling. Wij hebben jullie met alle plezier ontvangen en verwelkomen jullie graag snel weer bij SENSES. Heel graag gedaan!
Vriendelijke groet,
Daphne

Beoordeeld op 10 januari 2021

Net terug van een weekje Bonaire samen met mijn 2 zonen. We hebben genoten van dit heerlijke appartement.
Zo goed als nieuw , schoon, heerlijke bedden , volledige uitgeruste keuken met Illy koffiemachine, Meraki verzorgingsproducten in de badkamer en
prachtig uitzicht op zee. Appartement hoort bij het restaurant It Rains Fishes waar we
ook een paar keer heerlijk hebben gegeten. Daphne de manager doet er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Ook van te voren goed contact met haar gehad. Denk dat dit complex erg populair gaat worden. Als we weer naar Bonaire gaan boeken we hier zeker opnieuw!

Datum van verblijf: januari 2021
Come to your Senses, General Manager van SENSES Boetiek Hotel & Appartementen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2021

Beste Inesz,

Bedankt voor het nemen van de tijd om zo een uitgebreide beoordeling te schrijven en de mooie complimenten. Super om te horen dat jullie het verblijf zeker het herhalen waard vinden! Wij vonden het erg gezellig dat jullie er waren en zien jullie graag weer terug op Bonaire en bij SENSES. We wensen jullie veel mooie avonturen dit jaar!

Vriendelijke groet,
Daphne

Beoordeeld op 8 oktober 2020

Ik was er voor mijn werk en op het laatste moment besloot mijn dochter uit Nederland te komen om aan haar scriptie te werken. Daarom kregen we een upgrade naar een superdeluxe penthouse apartement, smaakvol ingericht, van alle gemakken voorzien,alles van superieure kwaliteit, topkwaliteit bedden- linnengoed, luxe comfortabele porchset op enorm balkon met uitzicht op zee.
Mijn nekpijn was verdwenen na 1 nacht slapen op de goddelijke kussens.
Hoewel midden in het centrum van Kralendijk was er een serene, bijna magische rust die je zelfs bij het zwembad voelde. Heerlijk vooruitzicht er weer te kunnen verblijven

Datum van verblijf: augustus 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken