4 weken geleden beoordeeld

Samen met mijn vrouw en twee kids(12&15 jaar) hadden we in de mei vakantie 2022 dit resort voor 10 dagen geboekt. We verbleven in een penthouse suite(150m2) aan de voorzijde van dit resort met uitzicht op zee.
Positieve punten:
-zeer ruim appartement met 3 slaapkamers(kids tevreden), ruime woonkamer en balkon.
-zwembad was oké
-gehuurde auto stond al klaar bij het hotel. Dit resort heeft de verhuur van auto’s in eigen hand, is zeer goed bevallen
-loopafstand van prachtig strand en snorkel spots
-loop afstand van de “best burgers in town”

Min punten:
-zitten op het balkon is niet te doen vanwege de herrie van de drukke weg vrijwel tegen het hotel aan
-elke ochtend is het genieten van de riool lucht, schijnbaar is het nodig dat elke ochtend een vrachtwagen het riool bij de ingang van het hotel leegpompt
-de andere appartementen in het resort hebben geen privacy, je kijkt overal zo naar binnen
-onze twee badkamers stonken elke dag naar een riool. Volgens het management was dit te wijten aan een constructie fout?? Ter genoegdoening kregen we een late check out gratis

Kamertip: Lastig, kamer aan de voorzijde biedt privacy en herrie van de drukke weg, kamer achter is rustiger, maar geen privacy
Datum van verblijf: april 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bon tardi dhr. von Geusau, hartelijk dank voor uw review. Betreft de genoemde positieve punten ben ik erg dankbaar. Voor wat betreft de min punten kan ik alleen zeggen dat u helemaal gelijk heeft. Dit is voor alle gasten en vooral voor ons een bijzonder vervelende situatie geweest. Echter is dit al geruime tijd, na uw verblijf in april, opgelost.
Grand Windsock Bonaire zou door het WEB (Water Energie Bedrijf) in 2019 aangesloten worden op het nieuwe centrale riool systeem. Helaas is dit door verschillende redenen op Bonaire pas in juli van 2022 gebeurt. Hierdoor hebben wij sinds de opening, dagelijkse, met een vrachtwagen de septic tank moeten legen. Dit was nooit een keuze van het resort maar noodzaak en tevens de reden van het riool lucht in de appartement. Ik vind het heel vervelend dat jullie tijdens uw vakantie zoveel overlast hiervan hebben ondervonden en vooral dat uw het gevoel heeft dat u afgescheept ben met een gratis late check out. Dit was zeker nooit de bedoeling en hiervoor mijn oprechte excuses.
Helaas heb ik zelf niet de kans gehad om u persoonlijk te woord te staan en dat zou ik alsnog graag willen doen.
Zou u mij kunnen contacteren via generalmanager@grandwindsockbonaire.com zodat wij deze discussie verder kunnen voeren.
Ik hoop binnenkort van u te horen.

Nogmaals bedankt.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met ons gezin van 5 enorm genoten. We verbleven in een ruim Molamola appartement op de begane grond. Zeer compleet appartement, voorzien van vele faciliteiten en enorm ruim. Ook het zwembad met voldoende bedjes was heerlijk. De ligging ook prima. Vlakbij de luchthaven (totaal geen hinder van), slechts door een weg gescheiden van de zee waar je heerlijk kunt snorkelen en zwemmen en naderhand lekker een drankje doen bij de Beach met de voetjes in het zand. Wij vinden de accommodatie, gastvrijheid en verzorging van de appartementen absoluut een reden om nog een keer terug te komen naar het heerlijke eiland Bonaire.

Datum van verblijf: augustus 2022

Bon tardi familie Kolman, geweldig om te lezen dat jullie Grand Winsock Bonaire de perfecte lokatie is voor een heerlijke vakantie. Hartelijk dank daarvoor. Wij zien jullie ook graag terugkomen.

4 weken geleden beoordeeld

We verbleven in appartement B11, een ruim 3 slaapkamer-appartement met een groot terras en alle denkbare voorzieningen. Aan de voorzijde hadden we uitzicht op zee en de beachclub en aan de andere zijde op het zwembad. Een heerlijke plek met iedere avond zonsondergang. Het complex heeft een gezellige poolbar en een duikschool op het terrein. Het personeel was bijzonder vriendelijk en 2x per week werd het appartement schoongemaakt. Het zwembad is erg ruim opgezet, waardoor het nooit te druk is en je altijd een plek op een deckchair of een loungebed kan vinden. Ook zijn er een aantal villa's, sommige met eigen zwembad.

Kamertip: Zeezicht en zonsondergang op de 1e en 2e verdieping
Datum van verblijf: juli 2022

Bon tardi, dank jullie wel voor het mooie review. Ik ben blij om te lezen dat jullie het zo'n fantastische plek vinden. Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen op Grand Windsock Bonaire.

Beoordeeld op 24 augustus 2022 via mobiele applicatie

Van 25 juli-12 Aug 2022 verbleven mijn dochters en ik op dit grandioze Resort...Wij zaten in "villa Rosani, nr 23"
Het verblijf was super, goed verzorgde en modern ingerichte villa met alle gemakken van Am. Koelkast met ijsblokjes en koud water, espresso machine en El. Kookplaat en oven, vaatwasser, ja zelfs een wasmachine dus alles ook weer schoon en fris naar huis. Alles is haast nog gewoon nieuw ! De slaapkamers waren groot en erg praktisch ingericht. Elke 3-4 dagen volledige linnen- en handdoeken wissel en ook airco op alle kamers. TV met diverse nl zenders en binnen- en buitenwater heerlijk comfortabel! Het heerlijke zwembad, direct naast het terras gevuld met magnesium (goed voor je huid) en ietwat chloor water wordt goed bijgehouden door de "poolboy" en ook de tuin ziet er verzorgd en wordt door de tuinlui goed bijgehouden! Al met al een klein paradijsje op dit mooie eiland, en voor ons was het een belevenis om hier te mogen verblijven

Datum van verblijf: augustus 2022

Bon tardi, hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Wij zijn zelf ook heel trots op onze kleine paradijsje en doen er alles aan om het resort zo goed mogelijk bij te houden. Wij hopen u en uw familie snel weer te mogen ontvangen op Grand Windsock Bonaire.

Beoordeeld op 17 augustus 2022 via mobiele applicatie

Voor de 3e keer zijn wij teruggekomen bij Grand Windsock. Heerlijke villa's met eigen zwembad en van alle gemakken voorzien. Ruim, schoon en een groot buitenterras. Ook kun je gebruik maken van het grote algemene zwembad met heerlijke ligbedden en stoeltjes in het water.
Het personeel een enorm vriendelijk. We voelen ons altijd erg welkom en thuis.
De villa's bevinden zich op korte rij afstand van de airport en van Kralendijk. Er zijn veel leuke restaurants in de buurt. Al met al een top accommodatie! We komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: augustus 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2022

Bon tardi Elsbeth, super bedankt voor jullie derde bezoek aan Grand Windsock Bonaire en voor het geweldige review. Wij kijken nu al uit naar het vierde bezoek.