4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met ons gezin van 5 enorm genoten. We verbleven in een ruim Molamola appartement op de begane grond. Zeer compleet appartement, voorzien van vele faciliteiten en enorm ruim. Ook het zwembad met voldoende bedjes was heerlijk. De ligging ook prima. Vlakbij de luchthaven (totaal geen hinder van), slechts door een weg gescheiden van de zee waar je heerlijk kunt snorkelen en zwemmen en naderhand lekker een drankje doen bij de Beach met de voetjes in het zand. Wij vinden de accommodatie, gastvrijheid en verzorging van de appartementen absoluut een reden om nog een keer terug te komen naar het heerlijke eiland Bonaire.

Datum van verblijf: augustus 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bon tardi familie Kolman, geweldig om te lezen dat jullie Grand Winsock Bonaire de perfecte lokatie is voor een heerlijke vakantie. Hartelijk dank daarvoor. Wij zien jullie ook graag terugkomen.

4 weken geleden beoordeeld

We verbleven in appartement B11, een ruim 3 slaapkamer-appartement met een groot terras en alle denkbare voorzieningen. Aan de voorzijde hadden we uitzicht op zee en de beachclub en aan de andere zijde op het zwembad. Een heerlijke plek met iedere avond zonsondergang. Het complex heeft een gezellige poolbar en een duikschool op het terrein. Het personeel was bijzonder vriendelijk en 2x per week werd het appartement schoongemaakt. Het zwembad is erg ruim opgezet, waardoor het nooit te druk is en je altijd een plek op een deckchair of een loungebed kan vinden. Ook zijn er een aantal villa's, sommige met eigen zwembad.

Kamertip: Zeezicht en zonsondergang op de 1e en 2e verdieping
Datum van verblijf: juli 2022

Bon tardi, dank jullie wel voor het mooie review. Ik ben blij om te lezen dat jullie het zo'n fantastische plek vinden. Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen op Grand Windsock Bonaire.

Beoordeeld op 24 augustus 2022 via mobiele applicatie

Van 25 juli-12 Aug 2022 verbleven mijn dochters en ik op dit grandioze Resort...Wij zaten in "villa Rosani, nr 23"
Het verblijf was super, goed verzorgde en modern ingerichte villa met alle gemakken van Am. Koelkast met ijsblokjes en koud water, espresso machine en El. Kookplaat en oven, vaatwasser, ja zelfs een wasmachine dus alles ook weer schoon en fris naar huis. Alles is haast nog gewoon nieuw ! De slaapkamers waren groot en erg praktisch ingericht. Elke 3-4 dagen volledige linnen- en handdoeken wissel en ook airco op alle kamers. TV met diverse nl zenders en binnen- en buitenwater heerlijk comfortabel! Het heerlijke zwembad, direct naast het terras gevuld met magnesium (goed voor je huid) en ietwat chloor water wordt goed bijgehouden door de "poolboy" en ook de tuin ziet er verzorgd en wordt door de tuinlui goed bijgehouden! Al met al een klein paradijsje op dit mooie eiland, en voor ons was het een belevenis om hier te mogen verblijven

Datum van verblijf: augustus 2022

Bon tardi, hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Wij zijn zelf ook heel trots op onze kleine paradijsje en doen er alles aan om het resort zo goed mogelijk bij te houden. Wij hopen u en uw familie snel weer te mogen ontvangen op Grand Windsock Bonaire.

Beoordeeld op 17 augustus 2022 via mobiele applicatie

Voor de 3e keer zijn wij teruggekomen bij Grand Windsock. Heerlijke villa's met eigen zwembad en van alle gemakken voorzien. Ruim, schoon en een groot buitenterras. Ook kun je gebruik maken van het grote algemene zwembad met heerlijke ligbedden en stoeltjes in het water.
Het personeel een enorm vriendelijk. We voelen ons altijd erg welkom en thuis.
De villa's bevinden zich op korte rij afstand van de airport en van Kralendijk. Er zijn veel leuke restaurants in de buurt. Al met al een top accommodatie! We komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: augustus 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2022

Bon tardi Elsbeth, super bedankt voor jullie derde bezoek aan Grand Windsock Bonaire en voor het geweldige review. Wij kijken nu al uit naar het vierde bezoek.

Beoordeeld op 15 augustus 2022

Dit prachtige resort op Bonaire met super de luxe villa’s. Wij hebben nog nooit zo’n luxe accomodatie gehad .. De villa’s zijn enorm ruim opgezet. Veel privacy, luxe keuken, badkamer, goede bedden, schoon met regelmatige schoonmaak service. Wij hadden de luxe van een eigen zwembad maar het centrale zwembad is ook top met heerlijke ligbedden en bar voor een heerlijk drankje .. aan de overkant heb je de beachbar waar je heerlijk kan dineren of ontbijten..
in de ochtend hadden we meestal een leguaan op bezoek die ook zijn ontbijtje kwam halen…
Top vakantie een absolute aanrader.. personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam..

Datum van verblijf: augustus 2022

Bon tardi Jan-Willem, heel erg bedankt voor het aanraden van Grand Windsock Bonaire. Het was ons een genoegen om jullie een Top vakantie te verzorgen. De leguaan en wij kijken uit naar jullie volgende bezoek.