Beoordeeld op 24 augustus 2022 via mobiele applicatie

Van 25 juli-12 Aug 2022 verbleven mijn dochters en ik op dit grandioze Resort...Wij zaten in "villa Rosani, nr 23"
Het verblijf was super, goed verzorgde en modern ingerichte villa met alle gemakken van Am. Koelkast met ijsblokjes en koud water, espresso machine en El. Kookplaat en oven, vaatwasser, ja zelfs een wasmachine dus alles ook weer schoon en fris naar huis. Alles is haast nog gewoon nieuw ! De slaapkamers waren groot en erg praktisch ingericht. Elke 3-4 dagen volledige linnen- en handdoeken wissel en ook airco op alle kamers. TV met diverse nl zenders en binnen- en buitenwater heerlijk comfortabel! Het heerlijke zwembad, direct naast het terras gevuld met magnesium (goed voor je huid) en ietwat chloor water wordt goed bijgehouden door de "poolboy" en ook de tuin ziet er verzorgd en wordt door de tuinlui goed bijgehouden! Al met al een klein paradijsje op dit mooie eiland, en voor ons was het een belevenis om hier te mogen verblijven

Datum van verblijf: augustus 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bon tardi, hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Wij zijn zelf ook heel trots op onze kleine paradijsje en doen er alles aan om het resort zo goed mogelijk bij te houden. Wij hopen u en uw familie snel weer te mogen ontvangen op Grand Windsock Bonaire.

Beoordeeld op 17 augustus 2022 via mobiele applicatie

Voor de 3e keer zijn wij teruggekomen bij Grand Windsock. Heerlijke villa's met eigen zwembad en van alle gemakken voorzien. Ruim, schoon en een groot buitenterras. Ook kun je gebruik maken van het grote algemene zwembad met heerlijke ligbedden en stoeltjes in het water.
Het personeel een enorm vriendelijk. We voelen ons altijd erg welkom en thuis.
De villa's bevinden zich op korte rij afstand van de airport en van Kralendijk. Er zijn veel leuke restaurants in de buurt. Al met al een top accommodatie! We komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: augustus 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2022

Bon tardi Elsbeth, super bedankt voor jullie derde bezoek aan Grand Windsock Bonaire en voor het geweldige review. Wij kijken nu al uit naar het vierde bezoek.

Beoordeeld op 15 augustus 2022

Dit prachtige resort op Bonaire met super de luxe villa’s. Wij hebben nog nooit zo’n luxe accomodatie gehad .. De villa’s zijn enorm ruim opgezet. Veel privacy, luxe keuken, badkamer, goede bedden, schoon met regelmatige schoonmaak service. Wij hadden de luxe van een eigen zwembad maar het centrale zwembad is ook top met heerlijke ligbedden en bar voor een heerlijk drankje .. aan de overkant heb je de beachbar waar je heerlijk kan dineren of ontbijten..
in de ochtend hadden we meestal een leguaan op bezoek die ook zijn ontbijtje kwam halen…
Top vakantie een absolute aanrader.. personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam..

Datum van verblijf: augustus 2022

Bon tardi Jan-Willem, heel erg bedankt voor het aanraden van Grand Windsock Bonaire. Het was ons een genoegen om jullie een Top vakantie te verzorgen. De leguaan en wij kijken uit naar jullie volgende bezoek.

Beoordeeld op 14 augustus 2022

Geweest van 2 t/m 12 augustus 2022. Dit resort is echt een aanrader!!
Alles is mooi, lux en schoon. Zeer vriendelijke medewerkers en een heerlijk zwembad. Wij hadden inclusief ontbijt, iedere ochtend was het weer genieten van waar je uit kunt kiezen.
Ons 6 persoons appartement zat op de begane grond en van alle gemakken voorzien. Een riant oppervlakte. 3 slaapkamers met ieder een eigen airco en plafond ventilator. 2 badkamers en een losse wc. In de keuken een grote Amerikaanse koelkast, vaatwasser en een compleet ingerichte keuken. Tevens een eigen tuintje met tuin set voor 6 personen, 2 ligstoelen en een BBQ.
Wil je naar Bonaire, dan is dit zeker een goede keuze!!
Huur wel een pick-up truck! de wegen zijn niet zoals in Nederland en je kunt er ook het nationaal park mee in. Deze verhuren ze ook op het resort.

Familie Bouwman, Huissen

Datum van verblijf: augustus 2022

Bon tardi familie Bouwman, hartelijk dank voor jullie review. Dit wordt heel erg gewardeerd. Wij hopen dat voor u volgende bezoek aan Bonaire de keuze weer valt op Grand Windsock Bonaire.

Beoordeeld op 13 augustus 2022 via mobiele applicatie

Een heel mooi resort, we hadden een hele fijne villa en alles heerlijk schoon en netjes. Het was ook prettig om de huurauto daar te regelen. Alle personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Deze vakantie smaakte naar meer en we komen graag weer eens naar Windsock.

Datum van verblijf: juli 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2022

Bon tardi Calavera1309, hartelijk dank voor uw review. Het is goed om te lezen dat u zo'n fijne vakantie heb gehad en wij zien u ook graag terug op Grand Windsock Bonaire.