Beoordeeld op 14 maart 2022

Deze keer zaten we in een tuin appartement. Bijzonder ruim en ook van alle gemakken voorzien. Ook hier een groot overdekt terras met eettafel en lounge hoek, en zelfs een bbq in de tuin. Vorige keer waren er nog wat bouwwerkzaamheden maar nu is alles klaar en mooi geworden. Ook de poolbar is nu openen, erg gezellig! We genieten volop van dit mooie resort en prachtig Bonaire!

Datum van verblijf: maart 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2022

Bon tardi Dominiek, leuk dat jullie er weer waren en dank je wel voor het review. Wij kijken uit naar jullie volgende bezoek aan Grand Windsock Bonaire.

Beoordeeld op 26 februari 2022 via mobiele applicatie

Moderne accommodatie met prima voorzieningen. De eigen huurauto’s zijn ook erg netjes. Vervoer van en naar het vliegveld is goed geregeld. Fantastisch eten en drinken aan de andere kant van de weg. Zeker de moeite waard om terug te komen

Datum van verblijf: februari 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2022

Bon tardi Bruno, dank je wel voor jullie bezoek en het prachtig review. Wij hopen jullie terug te zien op Grand Windsock Bonaire.

Beoordeeld op 13 februari 2022 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf in een van de poolvilla’s van Grand Windsock! Wat een heerlijke plek om te verblijven met 5 volwassenen en een peuter. Resort is prachtig opgezet met groot zwembad op het terrein en klein zwembadje bij het huis. Het huis is prachtig, grote slaapkamers en veel ruimte rondom. Personeel is super gastvrij en vriendelijk. Wat ons betreft een dikke 10

Datum van verblijf: februari 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2022

Bon tardi Eveline, hartelijk dank voor het review en de dikke 10. Hopelijk tot gauw weer op Grand Windsock Bonaire.

Beoordeeld op 11 februari 2022

We hebben geweldig genoten van de gastvrijheid, we zijn enorm in de watten gelegd. De accomodatie is mooi en schoon en gesitueerd in een prachtige omgeving! Dikke aanrader, het was een feest om hier te zijn!

Datum van verblijf: februari 2022
Charles Vos, General Manager van Grand Windsock Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2022

Bon nochi Yvette, dank je wel voor jouw review. Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen voor het volgende feestje.

Beoordeeld op 5 februari 2022

Met het voorrecht om heel wat resorts gezien te hebben, leer ik marketing met een korreltje zout te nemen. Vaak weerspiegelen foto's niet de werkelijkheid of heet het op de site een villa terwijl het in het echt niet meer dan een studio is.
De villa waar we een heerlijke week hebben doorgebracht in Grand Windsock is met recht een villa te noemen. Groot, alles was gloednieuw en goed onderhouden. Ik kan veel zeggen over het huisje en de faciliteiten die werkelijk fantastisch zijn maar dat zal ik niet doen.
De mensen die het runnen hebben een uitstekende filosofie, en dat zie je als klant. We maakten kennis met een vrouw die hielp Windsock op te zetten en zien het harde werken, bescheiden opstellen en verplaatsen in de klant. Ze denken op maat met jou mee en zijn eerlijk en netjes.

Datum van verblijf: januari 2022

Bon tardi Jan Willem, heel er bedankt voor jouw review en vooral voor de lovende worden over ons team. Ik denk dat jij Marjorie bedoel en ik zal haar de compliment doorgeven. Graag tot ziens weer op Grand Windsock Bonaire.