“Grandioos!”
Beoordeling van Sea Cow Snorkeling Trips

Sea Cow Snorkeling Trips
Geclassificeerd als nr. 1 van 82 Tours in Kralendijk
1 juni 2018 beoordeeld

Gisteren een heerlijke snorkeltrip gemaakt naar Klein Bonaire met Sea Cow Bonaire!
Ook voor de minder ervaren en niet ervaren snorkelaars een must om dit te gaan doen. Alle benodigheden zijn aan boord. Zelf duikbrillen op sterkte!!! Wat een goede begeleiding, uitleg over het koraal en de vissen. En wat een prachtige plekken laten ze je zien. Enthousiaste en hartelijke mensen zijn Henk, Gea, Dirk en Pierre, die ons niets tekort lieten komen. Ook helpen ze het koraal te beschermen. Verloren vishaken worden zonder het koraal verder te beschadigen vakkundig verwijderd. Petje af!
Wij hebben een grandioze ervaring gehad!

Seacowbonaire, Owner van Sea Cow Snorkeling Trips, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Geweldige feedback, super te lezen dat de trip een grandioze ervaring was.
Enorm bedankt voor de 5 sterren, waarderen we erg en we hopen tot een volgende keer :-)
Groetjes van ons allemaal!!!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week gesnorkeld met de SeaCow. Fantastische ervaring! Leuke bemanning aan boord die goed op elkaar zijn ingespeeld. Voordat we het water in mochten eerst een briefing gehad van Gea waarin alles goed en duidelijk werd uitgelegd. 2 trips van 3 kwartier gesnorkeld waarbij ook in het water alles werd uitgelegd en onder water alles werd aangewezen. Aan boord een hapje en een drankje en veel gezelligheid. Zoals gezegd een fantastische ervaring om met de seacow te snorkelen en niet voor niets de nummer 1 op Bonaire.

Johanna en Gerard

Bedankt voor jullie fantastische feedback, waarderen we erg :-)
Mooi om te lezen dat jullie hebben genoten van de gezelligheid aan boord en van het snorkelen.
We hopen dat jullie hebben genoten van de Honeymoon op Bonaire, heel veel geluk en we hopen tot ziens.
Groetjes Henk, Gea en de crew xxx

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de ochtend (25 mei) hartelijk ontvangen aan boord van de Seacow door Henk, Gea en de crew. Enthousiaste mensen die zorgen dat iedereen zich op zijn gemak voelt aan boord. Aan boord duidelijke informatie over het snorkelen, het koraal en de vissen die je gaat zien. Het snorkelen is fantastisch, en iedereen kan meedoen. Twee prachtige snorkelstops gemaakt. Terugreis werd goed verzorgd met een hapje en een drankje. Gewoon top!

Seacowbonaire, Owner van Sea Cow Snorkeling Trips, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Enorm bedankt voor enthousiaste feedback en de 5 sterren, top!!
Fijn te lezen dat jullie hebben genoten van het snorkelen en de trip :-)
We hopen tot een volgende keer, groetjes van ons allemaal.

25 mei 2018 beoordeeld

Tijdens onze vakantie op Bonaire hebben we met SeaCow een snorkeltrip naar Klein Bonaire gemaakt. Een geweldige ervaring om zo te snorkelen boven koraal en tussen alle vissen. Henk en Dirk zijn zeer enthousiaste gidsen, die tijdens het snorkelen alles aanwijzen en uitleggen.
Zo wees Henk ons ook op een "flamingo tong" (kleine zeeslak) die hij ontdekte en waar hij zelf ook erg enthousiast over was (zie foto).
Ook de bootreis heen en terug was zeer relaxed, de SeaCow ligt superstabiel in het water, en samen met de lunch en rumpunch krijg je echt "het vakantiegevoel".
Henk en Dirk (en Eric (captain) en Pierre (fotograaf): ontzettend bedankt voor deze super leuke ervaring !
groet
Ronald en Brit

Seacowbonaire, Owner van Sea Cow Snorkeling Trips, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2018

Jullie heel erg bedankt voor de geweldige review Ronald en Brit en leuk dat je de foto hebt bijgevoegd :-)
Fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben van de trip.
Groetjes van ons allemaal en we hopen tot ziens!!!

Bekijk meer beoordelingen
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie snorkeltrip van 2x 45min. Tussen door kregen we genoeg drinken. Tijdens het snorkelen werd alles van het onderwater uitgelegd.
Tip: neem een shirtje mee tegen het verbranden, ook tijdens het snorkelen

Seacowbonaire, Owner van Sea Cow Snorkeling Trips, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Bedankt Menno voor de feedback en goede tip betreft het shirt, zeker wanneer je huid snel verbrand is het altijd aan te raden een shirt te dragen. We hopen tot een volgende keer:-)
Groetjes van de zeekoetjes.

Reizigers die Sea Cow Snorkeling Trips bekeken, bekeken ook

In Sea Cow Snorkeling Trips geweest? Deel je ervaringen!