9 juni 2017 beoordeeld

Na een paar jaar weer terug in wat als 'ons huis' voelt. We waren ook direct weer echt thuis. Het blijft een heerlijke plek. Zowel dit huis als het rustige maar toch gezellige parkje. De korte loopafstand naar Kralendijk is ook erg handig.

We zijn heel blij met het prachtige nieuwe zwembad pal bij onze tuin. Dat is echt top. En ook dat het huis nu een zeer goede gratis eigen wifi-verbinding heeft. Erg gemakkelijk dat die het ook rondom het zwembad nog doet omdat de afstand zo klein is.

De tuin stond prachtig in bloei, dat trok ook vlinders aan en heel vaak een showtje van de kolibrie. Er is ruimte genoeg voor de keuze zon of schaduw. Dankzij de zwembad-ligging heb je geen ingeklemd gevoel. Leuk uitzicht en geen blinde muren om tegen aan te kijken dus. Fijne relaxstoelen zijn ruim aanwezig.

De keuken is van alles voorzien dat je nodig hebt en meer dan dat. De boxspring bedden liggen goed. Het linnengoed was prima verzorgd.

En ja, we zagen wel eens een beestje, maar vooral buiten. Het was een winter met veel regen en dan valt daar op een tropisch eiland nooit helemaal aan te ontkomen. Dat hoorden we alom, dus lag echt niet aan dit huis of aan dit park.

Kortom, het was weer genieten. We hopen hier nog heel vaak terug te komen.

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden deze bungalow gehuurd via de website, maar wat een teleurstelling, op de foto's ziet het er prachtig uit, maar we hebben heel veel last gehad van kakkerlakken, omdat er zo slecht was schoongemaakt, horgordijn wat kapot, de groentelade van de koelkast die met ductape aan elkaar zit, horren voor de ramen die loslaten, matrassen waar de veren door heen komen, vieze kussens in de stoelen, er zaten heel veel schillen van nootjes en zand in de bank, na grote schoonmaak door ons zelf, was het uiteindelijk goed te doen, er was heel summier schoongemaakt, terwijl je daar 120 dollar voor moet betalen.
Ook kregen we 2 keukenhanddoeken en 2 theedoeken voor 14 dagen, de lakens werden 1xverschoond, daar lig je dus gewoon 2 weken op en dat met een temperatuur van 32 graden, deze bungalow behoeft echt onderhoud.
Alle lof voor de beheerder die een aantal dingen heel snel heeft geregeld voor ons.
Let dus op met het boeken van deze bungalow.
De vakantie verder op het eiland was geweldig.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
13 februari 2017 beoordeeld

Dit kleinschalige bungalowpark heeft mooie bungalows voor een goede prijs. Het mooie zwembad is centraal gelegen en heerlijk water wacht op u. De locatie is centraal en alles is op loopafstand te bereiken.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
23 januari 2016 beoordeeld

Als je naar Bonaire gaat is dit een prima uitvalsbasis. Lekker op loop afstand van Kralendijk en op het park een lekker zwembadje om in af te koelen. Wij zijn hier vaak geweest ook toen wij trouwden. Fijne grote huizen om met familie en vrienden te eten en te drinken. Ga ook zeker met de water taxi naar Klein Bonaire je gelooft je ogen niet

• Verbleef: februari 2015, reisde met familie
13 januari 2016 beoordeeld

uitstekende locatie, op loopafstand van kralendijk centrum. wij hadden een prima huisje met alles erop en eraan. de auto die we erbij hadden gehuurd stond op de oprit op ons te wachten . wij konden alleen geen gebruik maken van het zwembad omdat er toen wij er waren een nieuwe werd gebouwd, wij hadden daar geen problemen mee omdat wij toch geen gebruik maken van het zwembad. in de vroege uurtjes en de laatste dag hadden we wel overlast van een huis dat naast ons werd gebouwd. we hebben daar wel een nette vergoeding voor terug gekregen ter compensatie. als wij weer terug gaan naar bonaire komen we hier zeker weer terug en ook in hetzelfde huis als we nu hadden.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner