Bonaire Exclusive Bungalows
  • Gratis parkeren
BEACHES ocean view apartments(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Zwembad
GOOOD Resort(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
All Seasons Apartments(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Bridanda Apartments Bonaire(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Oasis Guesthouse(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sand Dollar Condominiums(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
Buddy Dive Resort(Kralendijk)
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden deze bungalow gehuurd via de website, maar wat een teleurstelling, op de foto's ziet het er prachtig uit, maar we hebben heel veel last gehad van kakkerlakken, omdat er zo slecht was schoongemaakt, horgordijn wat kapot, de groentelade van de koelkast die met ductape aan elkaar zit, horren voor de ramen die loslaten, matrassen waar de veren door heen komen, vieze kussens in de stoelen, er zaten heel veel schillen van nootjes en zand in de bank, na grote schoonmaak door ons zelf, was het uiteindelijk goed te doen, er was heel summier schoongemaakt, terwijl je daar 120 dollar voor moet betalen.
Ook kregen we 2 keukenhanddoeken en 2 theedoeken voor 14 dagen, de lakens werden 1xverschoond, daar lig je dus gewoon 2 weken op en dat met een temperatuur van 32 graden, deze bungalow behoeft echt onderhoud.
Alle lof voor de beheerder die een aantal dingen heel snel heeft geregeld voor ons.
Let dus op met het boeken van deze bungalow.
De vakantie verder op het eiland was geweldig.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
13 februari 2017 beoordeeld

Dit kleinschalige bungalowpark heeft mooie bungalows voor een goede prijs. Het mooie zwembad is centraal gelegen en heerlijk water wacht op u. De locatie is centraal en alles is op loopafstand te bereiken.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
23 januari 2016 beoordeeld

Als je naar Bonaire gaat is dit een prima uitvalsbasis. Lekker op loop afstand van Kralendijk en op het park een lekker zwembadje om in af te koelen. Wij zijn hier vaak geweest ook toen wij trouwden. Fijne grote huizen om met familie en vrienden te eten en te drinken. Ga ook zeker met de water taxi naar Klein Bonaire je gelooft je ogen niet

• Verbleef: februari 2015, reisde met familie
13 januari 2016 beoordeeld

uitstekende locatie, op loopafstand van kralendijk centrum. wij hadden een prima huisje met alles erop en eraan. de auto die we erbij hadden gehuurd stond op de oprit op ons te wachten . wij konden alleen geen gebruik maken van het zwembad omdat er toen wij er waren een nieuwe werd gebouwd, wij hadden daar geen problemen mee omdat wij toch geen gebruik maken van het zwembad. in de vroege uurtjes en de laatste dag hadden we wel overlast van een huis dat naast ons werd gebouwd. we hebben daar wel een nette vergoeding voor terug gekregen ter compensatie. als wij weer terug gaan naar bonaire komen we hier zeker weer terug en ook in hetzelfde huis als we nu hadden.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
29 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen september hier twee weken verbleven in huisje nr.14. Het huisje was schoon en van alle gemakken voorzien. Prachtige tuin met veel vogels. Helaas was er geen BBQ bij het huisje maar die was binnen 5 minuten geregeld door de beheerder. Het zwembad op het park is volledig gerenoveerd en is prachtig geworden. Zelf verder geen gebruik van gemaakt. We hadden ook een auto gehuurd via Stuyvensant en deze werdt netjes afgeleverd en opgehaald bij het huisje. De beheerder van het park heeft ons gratis opgehaald van het vliegveld(zat bij de boeking inbegrepen). De dag van vertrek heeft hij ons tegen een kleine vergoeding naar het vliegveld gebracht. Het centrum van Kralendijk is op loopafstand met wat souvenier winkeltjes en diverse restaurants. Er is ook een supermarkt in de buurt maar die is erg duur!! Hier zijn we alleen de eerste ochtend geweest om ontbijt te halen. Omdat we de rest van de vakantie een auto hadden hebben we verder boodschappen gedaan bij de Van der Tweel(AH). Stuk goedkoper maar nog steeds duurder dan in Nederland. Een auto is wel een aanrader op het eiland om bij alle duik en snorkel spots te komen. Benzine is trouwens wel goedkoop op het eiland. We hebben een heerlijk verblijf gehad op Bonaire.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner