“heb al eens beter gegeten”
Beoordeling van Plazita Limena - GESLOTEN

Plazita Limena
Keukens: Peruviaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
9 november 2016 beoordeeld

Voor de eerste maal hier gegeten waarschijnlijk ook de laatste keer Eten was redelijk en betaalbaar. De bediening echter zwaar onder de maat Obers die over je heen hangen de borden opstapelen en met twee handen wegbrengen
dit heeft mogelijk als oorzaak dat de obers werkstudenten waren

24 augustus 2016 beoordeeld

Heel veel mensen kennen dit niet echt maar het eten is erg lekker. Peruaanse keuken aardig personeel

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 7 jaar geleden gegeten, en wat wij ons konden herinneren is dat het een redelijk authentiek peruviaans restaurant was. Wij kregen een ceviche voorgeschoteld van tonijn, terwijl er gewoon witvis voor gebruikt dient te worden. Ook konden ze geen Pisco sour serveren, en zo zijn er nog wel war dingen op te noemen. Het eten dat we verder besteld hebben lomo saltado was van een gemiddelde kwaliteit en als je ze zaken tegen elkaar afweegt is het allemaal net niet....Jammer want hadden gaarne een leuke ervaring/herinnering willen bijschrijven.

24 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst worden we hartelijk ontvangen. We gaan lekker achter in de overdekte "tuin" zitten daar is het koel en voelen we zelfs een briesje. We bestellen als eerste een Pina Colada en een smoothy. De smoothy is reusachtig en erg lekker. De Pina Colada is echt perfect en dus heerlijk. We kiezen voor de Wahoo en voor de mixed grill. Alles wat we krijgen us om je vingers bij op te eten. De kwaliteit - prijsverhouding is goed. De bediening is zeer attent en zorgzaam er is niet om aan te merken. Helaas zijn de porties zo groot + cocktail + inktvisringen dat we geen dessert meer nemen. Jammer..misschien een volgende keer.

15 maart 2016 beoordeeld

Zoek een plek aan de achterzijde. Er is zelfs een ingang. Het eten is hier altijd goed. Hardwerkende mensen om het je naar je zin te maken. Hier vind je ook de typische Zuid-Amerikaanse ingrediënten. Men communiceert niet uitgebreid, maar heeft gauw door wat de klant wil en als je weggaat is een glimlach jouw deel.

Reizigers die Plazita Limena bekeken, bekeken ook