Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

5 beoordelingen
vanaf US$ 85,00
vanaf US$ 60,00
4 weken geleden beoordeeld

Super! Met een sloep naar Klein Bonaire, genoeg tijd om heerlijk te snorkelen en de inwendige mens is zeker niet vergeten!

Datum van activiteit: september 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je zin hebt in een leuke relaxte middag/avond waarin je super wordt verzorgt is dit een echte aanrader! Na een lekker stukje te hebben gezeild hebben we een snorkel tochtje gemaakt waar we op alle soorten dieren werden aangewezen en achtervolgd. Na de snorkeltocht staat de bbq al aan. Op de terugweg zeilend genieten van een super mooie zonsondergang. Wat is de natuur toch mooi . We hebben genoten van dit uitje! Bedankt Wim!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 8 september 2019
Beoordeling van: Diner op zee

in 1 woord geweldig. bij iedere bonaire trip boeken we een tocht bij Compass Sailing. Het is heerlijk om op het water te zijn. De bemanning is altijd super vriendelijk en er wordt flink gelachen aan boord. Snorkelen is geweldig en als je terug bent aan boord, staat de bbq aan en zijn er lekkere salades aanwezig. Als je van een borreltje houd, kom je zeker niets te kort. Ook voor onze 8 jarige dochter is dit een must-do geworden op de vakantie.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Sunset Cruise

Opgehaald door Wim en ontvangen door Marianne op de boot.
Zeilen om Klein Bonaire heen en daar ook goed kunnen snorkelen (na vele malen te hebben gesnorkeld, toch weer andere soorten vissen gespot) Marianne was als begeleiding mee en checkte meerdere malen of iedereen oké was én kent de onderwaterwereld redelijk goed, waarmee ze ook met enthousiasme ons van allles liet zien.
Terug op de boot had Wim de BBQ aanstaan. Eten in overvloed, van broodjes tot salades tot heerlijk vlees. Tijdens de hele tocht werd er ook drinken aangeboden, dorst hebben we zeker niet gehad ;-)

Het zeilen was heerlijk....

Wij hebben enorm genoten!!

En we zijn door Wim ook weer netjes thuis gebracht.

Als je nog twijfelt om deze tocht te gaan maken....niet doen!! Personeel van Compass is gedreven en heeft veel liefde voor Bonaire én de onderwaterwereld, waarbij ze hun gasten ook flink in de watten leggen!!!
(Wij zijn ook met Compass naar Sailing Chilling en Snorkelen Klein Bonaire geweest en ook dit was TOP)

Beoordeeld op 5 augustus 2019

Met compass de sunset snorkel/bbq tour gedaan. Heerlijk gezeild, reuze gezellige eigenaars (Wim & Marianne). Naar klein Bonaire gegaan. Daar gesnorkeld en vervolgens uitstekend gegeten. Zelden zo relaxed en lekker op het water gegeten. Daarna sunset al zeilend vanaf de boot gezien. Must do!

Datum van activiteit: juli 2019