“Gezellige Itilians restaurant”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk beefrib gegeten super Dona de eigenaar kwam het gerecht heerlijk uitleggen Giorgo
Staat in de keuken super kok

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met plezier geluncht bij Donna & Giorgio, leuke sfeer, mooi klein restaurantje. De tagliatelle alfredo was heerlijk, romig, al dente en goed op smaak!

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Oh wat een lekkere lunch hebben ze daar! Sommige zeggen dat het wat duur is maar ik vind het wel lekker. Zeker de tiramisu op de kaart. dames en heren echt.. als je die eet annuleer je je vlucht terug naar Amsterdam, Toronto, Curacao of Atlanta of ergens anders.
Je hebt geloof ik ook thuisbezorgd met Donna en Georgio en dat is natuurlijk helemaal praktisch!
Het ligt in het centrum een weg achter de boulevard en zeker een keer lunchen als u daar eens bent.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier samen gegeten. Eten was Ok, maar zeker niet bijzonder. In ieder geval veel te hoog geprijsd.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, mixed platter to share vooraf met bruchetta, mozarella (buffel! de lekkere) en tomaat, olijven, meloen met mooie parma ham, wat vleeswaren en nog wat losse dingen. Heel smakelijk met een beetje balsamico, gelukkig niet te veel.
Als hoofdgerecht lasagna met beef, die viel iets tegen; te veel kaas. De lamspiesjes met gebakken aardappeltjes waren heerlijk!
Als dessert werd er op verzoek een heerlijk kaasplankje gemaakt en er was tiramisu en wat voor een! Gigantisch en heerlijk, de lekkerste die ik ooit heb gegeten, lekkerder dan dat ik ze in Italie heb gegeten.
Relaxte, vrolijke en vriendelijke bediening, we voelden ons er thuis en welkom.

Reizigers die Donna & Giorgio bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In Donna & Giorgio geweest? Deel je ervaringen!