“Heerlijk gegeten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, mixed platter to share vooraf met bruchetta, mozarella (buffel! de lekkere) en tomaat, olijven, meloen met mooie parma ham, wat vleeswaren en nog wat losse dingen. Heel smakelijk met een beetje balsamico, gelukkig niet te veel.
Als hoofdgerecht lasagna met beef, die viel iets tegen; te veel kaas. De lamspiesjes met gebakken aardappeltjes waren heerlijk!
Als dessert werd er op verzoek een heerlijk kaasplankje gemaakt en er was tiramisu en wat voor een! Gigantisch en heerlijk, de lekkerste die ik ooit heb gegeten, lekkerder dan dat ik ze in Italie heb gegeten.
Relaxte, vrolijke en vriendelijke bediening, we voelden ons er thuis en welkom.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Welkom geheten in een relaxte sfeer, met mer als vier personen ia reserveren zeker aan te raden. De pasta soep moet je geprobeerd hebben uniek gewoon. Heerlijkw seafood langoustine, en alles in een goed tempo afgestuurd uit de keuken. Als je van echt Italiaanse keuken houd moet je hier gewoon geweest zijn. Allea vers en wisselendw kaart klein maar fijn

31 mei 2017 beoordeeld

Gisteravond hier gegeten en het ene hoofdgerecht was zalig maar dat van mij was heel zout. Was de parmezaan zeiden ze. Maar ik heb het twee keer gezegd en ben helemaal geen moeilijke eter, maar dit kreeg ik toch echt niet weg. Zelfs niet met brood erbij. Zonde want 25,50 voor pasta met garnalen is toch best een aardig bedrag. En dan aan het eind zeggen ze tot volgende keer. Sorry. Als er niets aan het gerecht gedaan wordt na twee keer zeggen houd het hier toch echt op. Zonde van het geld en voor het zelfde of minder kan je heel goed ergens anders eten.

3 maart 2017 beoordeeld

Nadat de eigenaresse de bestelling had opgenomen hebben we een uur gewacht voor we ons eten kregen.. Probleem is vooral dat men van elkaar niet goed weet wat er gebeurt. Het was niet druk en misschien geeft dat verwarring. Eten was overigens wel heel lekker maar ik vind 22.50 voor een pasta aardig aan de prijs. Daarbij kwamen we er later achter dat ze ons 10 dollar teveel had gerekend voor de fles wijn.. Voor ons geen volgende keer meer..
'S avonds serveert men geen pizza..

27 januari 2017 beoordeeld

Klein gezellig restaurant van ervaren echtpaar, fijne mensen. Eten was werkelijk verrukkelijk, zowel het hoofdgerecht, en de lekkerste huisgemaakte tiramisu ooit, echt waar! Hadden graag nog een keer terug gegaan. Prijs kwaliteit verhouding subliem!

Reizigers die Donna & Giorgio bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire
Kralendijk, Bonaire

In Donna & Giorgio geweest? Deel je ervaringen!