Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hurb
travelup.com
Priceline
Beoordeeld op 3 september 2016

Kamertip: The studios we stayed in were off to the left of the main block, no lift access.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 15 april 2014

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 25 april 2013

Kamertip: Request an appartment on the second floor if you would like to have a nice view.
Datum van verblijf: februari 2013
Beoordeeld op 23 februari 2013

Datum van verblijf: februari 2013
Beoordeeld op 24 juni 2012

Kamertip: All rooms face the sea, good veiws.
Datum van verblijf: juni 2012