“Waanzinnig prachtige villa!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

AnoukdeR
Emmen, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Waanzinnig prachtige villa! ”
Beoordeeld op 15 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Ga je naar Bonaire? Dan is deze villa werkelijk de allermooiste villa die je kunt boeken op het eiland! Want dit is pas echt genieten van luxe! Het huis is waanzinnig ruim, fantastisch grote slaapkamers met zeer goede bedden, een heerlijk zwembad en diverse ligbedden en een grote cabana. De styling en inrichting van Kas Flamingo is erg mooi en ook de keuken is van alle gemakken voorzien. Voor ons stond zelfs een heerlijke koude rosé in koeler te wachten :-)
De airco’s zorgen voor heerlijke verkoeling maar je kunt ook de vele mooie shutters die deze villa heeft open zetten zodat er een lekker briesje door het huis gaat. Het is er aangenaam rustig en ligt ideaal dichtbij Brass Boer. Echt een aanrader om daar te gaan dineren.
Wij zijn verliefd op Kas Flamingo!
Liefs Anouk, Leonie, Marchien en Marieke

Datum van verblijf: april 2019
29 apr 2019
Wat een mooie beoordeling van jullie dames! Geweldig om te lezen dat jullie zo hebben genoten van ons mooie huis op Bonaire! We zullen er altijd alles aan doen om het verblijf voor onze gasten zo prettig mogelijk te maken. Hopelijk komen jullie nog eens terug op Bonaire!!

Liefs en zonnige groeten,

Hans en Marleen Hilbrands.
421ingrid ...
Emmen, Nederland
1 beoordeling
“Luxe villa op toplocatie”
Beoordeeld op 25 november 2018 voor een verblijf in november 2018

De villa is van alle gemakken voorzien waaronder een fantastisch zwembad. De vertrekken zijn allemaal zeer royaal en smaakvol ingericht. Wij hebben 10 fantastische dagen beleefd in kas flamingo en vanuit dit huis vele mooie locaties en restaurants bezocht. Een absolute aanrader. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: november 2018
2 dec 2018
Dank je wel voor deze mooie recensie! daar zijn wij erg blij mee, tot een volgende keer in Kas Flamingo.
debosberg
Appelscha, Nederland
Niveau 1 bijdrager
1 beoordeling
“Fantastische woning en voorzien van alle gemakken!”
Beoordeeld op 11 november 2018 voor een verblijf in september 2018

Een prachtig locatie, perfecte ligging met strand vlakbij. Het luxe huis is voorzien van alle gemakken; royale slaapvertrekken, 3 badkamers, intieme zitgelegenheden, groot zwembad, was-/droger, relax balkon en uiteraard de prachtige afwerking en uitstraling. Je kunt zien dat er tijd en aandacht is gestoken aan het op je gemak stellen in deze woning waarbij je een ultiem vakantie gevoel krijgt. Wat ons betreft niet alleen geschikt voor families en vrienden maar ook voor teambuilding. De eigenaren kennen alle prachtige plekken van het eiland en geven veel tips; bezienswaardigheden, prachtige duiklocaties en restaurants waar je overheerlijk kunt lunchen of dineren. Ontbijten aan het strand, ook daarvoor weten ze de juiste plek. In een zin: een fantastische woning en voorzien van alle gemakken.

28 dec 2018
Bedankt voor deze mooie beoordeling, daar zijn wij erg blij mee!
we hopen je nog eens te verwelkomen in ons mooie huis op Bonaire.
Nogmaals dank!
Rochella ...
“In 1 woord GEWELDIG !!”
Beoordeeld op 24 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Kas Flamingo, wat een prachtige villa ! De villa is sfeervol ingericht, en van alle gemakken voorzien. Wat tevens grote pluspunten zijn, dat de villa SUPER schoon is, een heerlijk zwembad heeft waar je in de cabana of op de ligbedden heerlijk kunt uitrusten en genieten. De villa heeft een mooie ligging en is op loopafstand van zee en een geweldig restaurant.
In 1 woord een GEWELDIGE ervaring, het is echt een paradijs.
Kas Flamingo is een echte aanrader !

Je leeftijdgroep 25-34
25 okt 2018
Dank Rochella voor deze prachtige beoordeling. We hopen je nogmaals weer te begroeten in Kas Flamingo!

Met vriendelijke groet.
Lars H
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Teamuilding gehad op het paradijs in deze fantastische luxueuse villa!”
Beoordeeld op 15 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Fantastische week gehad in deze prachtige mooie villa.
Het huis is van alle gemakken voorzien en super schoon. De wifi werkt overal perfect ook buiten aan het prachtige zwembad. Heerlijk gegeten in toprestaurant op loopafstand. Al met al in 1 woord fantastisch en een absolute aanrader.

Je leeftijdgroep 35-49
Dag lars,

Wat ontzettend fijn om te horen, bedankt voor deze mooie beoordeling. Hopelijk mogen wij jullie nogmaals begroeten in Kas Flamingo.

Met vriendelijke groet!
Naomi A
1 beoordeling
“Fantastisch verblijf gehad! Goede Wifi en heel schoon!”
Beoordeeld op 10 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

In September een heel leuke teambuilding gehad met collega's.
Heerlijk ontspannen verblijf gehad . 's Morgens lekker baantjes trekken in het langgerekte zwembad. Mooie ligging, op loopafstand van zee. Goede WIFI en heel schoon. De bedden liggen ook goed.

Dag Naomi,

wat een mooie beoordeling, dank hiervoor en hopelijk tot ziens in Kas Flamingo!

met vriendelijke groet.
Rais A
“Dushi Kas”
Beoordeeld op 10 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Fantastische huis, perfecte wifi verbinding en super schoon. 2 minuten lopen naar het zee. #Bestplaceontheisland

Dag Rais,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Tot ziens in Kas Flamingo!

Met vriendelijke groet!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren