“In 1 woord GEWELDIG !!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Rochella ...
“In 1 woord GEWELDIG !!”
Beoordeeld op 24 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Kas Flamingo, wat een prachtige villa ! De villa is sfeervol ingericht, en van alle gemakken voorzien. Wat tevens grote pluspunten zijn, dat de villa SUPER schoon is, een heerlijk zwembad heeft waar je in de cabana of op de ligbedden heerlijk kunt uitrusten en genieten. De villa heeft een mooie ligging en is op loopafstand van zee en een geweldig restaurant.
In 1 woord een GEWELDIGE ervaring, het is echt een paradijs.
Kas Flamingo is een echte aanrader !

Je leeftijdgroep 25-34
25 okt 2018
Dank Rochella voor deze prachtige beoordeling. We hopen je nogmaals weer te begroeten in Kas Flamingo!

Met vriendelijke groet.
Lars H
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Teamuilding gehad op het paradijs in deze fantastische luxueuse villa!”
Beoordeeld op 15 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Fantastische week gehad in deze prachtige mooie villa.
Het huis is van alle gemakken voorzien en super schoon. De wifi werkt overal perfect ook buiten aan het prachtige zwembad. Heerlijk gegeten in toprestaurant op loopafstand. Al met al in 1 woord fantastisch en een absolute aanrader.

Je leeftijdgroep 35-49
Dag lars,

Wat ontzettend fijn om te horen, bedankt voor deze mooie beoordeling. Hopelijk mogen wij jullie nogmaals begroeten in Kas Flamingo.

Met vriendelijke groet!
Naomi A
2 beoordelingen
“Fantastisch verblijf gehad! Goede Wifi en heel schoon!”
Beoordeeld op 10 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

In September een heel leuke teambuilding gehad met collega's.
Heerlijk ontspannen verblijf gehad . 's Morgens lekker baantjes trekken in het langgerekte zwembad. Mooie ligging, op loopafstand van zee. Goede WIFI en heel schoon. De bedden liggen ook goed.

Dag Naomi,

wat een mooie beoordeling, dank hiervoor en hopelijk tot ziens in Kas Flamingo!

met vriendelijke groet.
Rais A
“Dushi Kas”
Beoordeeld op 10 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Fantastische huis, perfecte wifi verbinding en super schoon. 2 minuten lopen naar het zee. #Bestplaceontheisland

Dag Rais,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Tot ziens in Kas Flamingo!

Met vriendelijke groet!
Lauravdaa ...
Aarle-Rixtel, Nederland
1 beoordeling
“Mooiste huis van Bonaire!”
Beoordeeld op 19 september 2018 voor een verblijf in juni 2018

Als je wilt slapen in een luxe, stylish ingericht huis die met alle gemakken is voorzien én dicht bij het strand ligt, dan is Kas Flamingo hét perfecte huis! Het was super schoon, en ik heb heerlijk geslapen. Het eigen zwembad is fantastisch! Bedankt voor de TOP week! Ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2018
20 sep 2018
Wat ontzettend leuk te horen Laura. We hopen je nog eens te ontvangen in Kas Flamingo.
Anne Fleu ...
1 beoordeling
“Hier kom ik tot rust☀️”
Beoordeeld op 18 september 2018 voor een verblijf in juli 2018

Wat een heerlijke villa is Kas Flamingo! Ik ben hier met mijn gezin tot rust gekomen! Super prachtig groot "warm" zwembad waar je elke dag van geniet (thuis blijven is dan ook geen straf). Rustige buurt waar je af toen alleen de palmbomen hoort door de wind & de tropische geluiden van vogeltjes.

Het is lekker dichtbij Delfins resort waar je op loopafstand heen kunt om in de zee te duiken of heerlijk te eten bij Brass Boer. Een droomhuis kan je wel zeggen. Ik kom graag hier weer terug!

Alles was aanwezig van beddengoed tot handdoeken & badhanddoeken met logo van Kasflamingo super fijn.

Datum van verblijf: juli 2018
20 sep 2018
Bedankt voor jouw positieve reactie! Wij hopen jou nog eens te kunnen ontvangen in Kas Flamingo.
BasJD
Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“Adembenemende villa!!!”
Beoordeeld op 13 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Heerlijk verblijf gehad in deze prachtige Piet boon villa, direct gelegen naast het prachtige nieuwe resort delfins. De ligging fraai, op nog geen 100 meter van de zee gelegen.

We hebben ontzettend genoten van de faciliteiten die deze villa biedt. Werkelijk alles is aanwezig, van een prachtig langgerekt privé zwembad, tot meer praktische zaken als WiFi.

De ligging van de villa is uitstekend om vanuit hier het eiland over te reizen. Ook is het erg rustig en veel privacy door de omheining rondom het huis.

Een echte aanrader om te verblijven met het gehele gezin!

Wij gaan zeker nog een keer terug !

Bedankt!

20 sep 2018
Bedankt voor jouw mooie review Bas. Wij hopen jou zeker nog eens te ontvangen in Kas Flamingo.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren