Marijke848
Renkum, Nederland

Prachtig groene oase met fijne vibe

5,0 van 5 bollen1 apr 2024 beoordeeld
Het is zo fijn in Bamboo Bonaire. Fijne vibe, vriendelijke mensen, je eigen fijne plekje in het magnesium dompelbad na een dag duiken. Beproefd recept, we waren er al voor de derde keer. Ook de voorzieningen voor duiken (spoel- en droogvoorzieningen) zijn op orde.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 22 apr 2024
Hoi Marijke, wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie opnieuw hebben genoten van jullie verblijf met magnesium dompelbad op Bamboo Bonaire. We streven ernaar om onze gasten een ontspannen en ultiem vakantiegevoel te bezorgen! We vinden het belangrijk dat duikers bij ons alles wat ze nodig hebben binnen handbereik hebben om optimaal te kunnen genieten van de prachtige onderwaterwereld van Bonaire. Graag tot de volgende keer! Warme groet, Bamboo Bonaire team
1.1 km van Bamboo Bonaire Boutique Resort
Go to your Happy Price
3.6 km van Bamboo Bonaire Boutique Resort
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 6 maart 2024 via mobiele applicatie

Bij het betreden van Bamboo Bonaire waan je je in een tropische tuin. Wat een heerlijke plek! Het huisje zelf was in een woord geweldig, erg luxe met overal fijne zitjes, een binnentuin met hangmat en buitendouche maar ook een volledig ingerichte keuken en badkamer met badjassen en fijne regendouche. Het bed inclusief topmatras sliep heerlijk. Hierna lekker wakker worden en ontbijten bij de Palapa van restaurant CHEFS. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2024
Bamboo Bonaire Boutique Resort, Owner van Bamboo Bonaire Boutique Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2024

Hallo MoHer, dankjewel voor jullie mooie recensie! We zijn blij dat jullie het huisje "geweldig" vonden. We vinden het belangrijk dat onze gasten zich thuis voelen tijdens hun verblijf, en we steken dan ook veel aandacht in de details zoals buitenzitjes, hangmat, keuken en buitendouche. En fijn dat jullie tevens genoten hebben van een ontbijt bij restaurant CHEFS! We kijken ernaar uit om jullie weer te mogen verwelkomen in ons paradijsje. Warme groet, Bamboo Bonaire team

Beoordeeld op 15 februari 2024

Wat een verborgen parel! Fijne omgeving, vriendelijke mensen, heerlijk kleinschalig, goede service en niet te vergeten een top restaurant CHEFS op het resort! Super avond met fine dining. Fantastisch mooie gerechten.
Het huisje was ook geweldig, goed verzorgd, privé tuin, buitendouche.
Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: januari 2024

Beste Bajo, wat een mooie recensie! We worden blij wanneer we lezen dat jullie Bamboo Bonaire hebben ervaren als een verborgen parel. We streven ernaar om onze gasten een unieke en onvergetelijke ervaring te bieden, en jullie woorden laten zien dat we daar goed in slagen :-) Leuk dat jullie genoten hebben van een geweldige avond met fine dining bij CHEFS! De culinaire creaties zijn een echte toevoeging aan de Bamboo Bonaire-ervaring. Heel graag tot ziens! Warme groet, Bamboo Bonaire team

Beoordeeld op 5 februari 2024 via mobiele applicatie

Charmant, kleinschalig resort, uitstekend onderhouden en verzorgd. Mooie schaduwrijke tuin.
Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Fijne sfeervolle bungalows met veel privacy.
Centrum Kralendijk op half uurtje wandelen, voldoende eetgelegenheden in de nabije omgeving.
Hier komen we graag nog eens terug!

Datum van verblijf: januari 2024

Hallo Claire, hartelijk bedankt voor jullie mooie recensie! We zijn erg blij dat jullie hebben genoten van de mooie tuin, de gastenvrijheid en sfeervolle cottage met veel privacy. We kijken ernaar uit jullie weer te verwelkomen! Warme groet, Bamboo Bonaire team

Beoordeeld op 7 januari 2024

Voor de 2e keer naar dit prachtige resort geweest en opnieuw fantastisch naar ons zin gehad. Ons spreekt het kleinschalige aan, 13 huisjes, dus geen massa maar vooral veel rust. Wat omgeving betreft begeef je daadwerkelijk in paradijsje, wat je doet denken aan een plekje op Bali maar dan op Bonaire. Een hele vriendelijke host Mick die je goed wegwijs kan maken over de bezienswaardigheden, goede restaurants en strandjes op het eiland. We hadden een huisje met een een magnesium dompelbad en buitendouches wat een heeerlijke beleving is. Bamboe Bonaire is een absolute aanrader voor mensen die graag even lekker willen genieten van rust en ruimte met wel het comfort en luxe willen en daarnaast bieden zij de perfecte service!

Datum van verblijf: december 2023
Bamboo Bonaire Boutique Resort, Owner van Bamboo Bonaire Boutique Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2024

Hallo Anja, hartelijk dank voor het delen van jullie geweldige vakantie ervaring! Fijn te lezen dat jullie wederom volop hebben genoten van jullie 2e verblijf bij Bamboo Bonaire met verblijf in onze unieke Superior cottage met magnesium dompelbad en regendouche. We kijken ernaar uit om jullie weer een warm welkom te heten! Warme groet, Bamboo Bonaire Team

Beoordeeld op 3 januari 2024

Het is een unieke plek die je vanaf buiten zo voorbij zou rijden, eenmaal binnen voelt het alsof je een tropische tuin binnen wandelt. We hebben een top verblijf gehad, mooie kamer en heel vriendelijk (en behulpzaam) personeel. Park zelf is rustig. Mocht de mogelijkheid er zijn dan is het erg leuk om hij CHEFS te dineren. Waanzinnige ervaring.

Kamertip: CHEFS, het restaurant bevindt zich op het resort. Geweldig.
Datum van verblijf: december 2023
Bamboo Bonaire Boutique Resort, Owner van Bamboo Bonaire Boutique Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2024

Beste Simon, hartelijk voor de mooie recensie over jullie verblijf bij Bamboo Bonaire! We zijn blij om te vernemen dat jullie volop hebben genoten van onze unieke plek met CHEFS restaurant. Het is zeker de moeite waard om een plekje te reserveren om de CHEFS fine dining experience te beleven! Voor Bamboo gasten die nog geen plekje hebben kunnen reserveren bij CHEFS houden ze graag een plekje vrij (obv beschikbaarheid). Graag tot ziens in ons paradijsje. Warme groet, Bamboo Bonaire team