Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Hoe het is om hier te verblijven weet ik niet. Wij zijn hier voor een middagje naar toe gegaan om zelf te zien of alle verhalen over hoe mooi het hier is kloppen. Nou...het klopt! Na een vriendelijk ontvangst door de receptioniste konden we doorlopen naar het strand. Daar kun je, tegen een kleine betaling, gebruik maken van de heerlijke strandstoelen of van een beach cabana. De zee is glashelder en komt max. tot mijn middel. Als je wilt snorkelen raad ik je aan om iets van een kano of plank te huren zodat je naar het rif kunt peddelen. Wij gingen lopend en waren al uitgeput van het lopen door het water (wel goede exercise voor de beenkwabben ) voor we er waren. Nadat we klaar waren met snorkelen zijn we heerlijk in de strandstoelen gaan uitpuffen. De serveerster bracht ons een heerlijk glas koele sauvignon, een boekje erbij om te chillen en je waant je in het paradijs. Misschien dat we de volgende keer op Bonaire daar gaan verblijven want het is er prachtig, het personeel is ontzettend gastvrij, aardig en gezellig en de wijntjes zijn heerlijk

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Mooi resort met een mooi strandt leeu uitzicht een goed eten,
Je kunt er surfen kayaken en snorkelen Ligt ongeveer 10 vanaf kralendijk
Je komt eventueel langs de zoudpannnen de slavenhuisje ..
Op de terug weg kun je dan de andere route nemen

Verbleef: oktober 2017
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Tijdens een dagtrip kwamen wij hier min of meer, aan een doodlopende weg, terecht.
Hier wordt veel aan windsurfen gedaan waar het een pracht spot voor is. Wij kozen hier voor de lunch te nuttigen, vriendelijk personeel en uitstekende Tuna sandwich.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super relaxed. Eten en drinken en bediening zijn prima en attent. Plek is fantastisch. Resort is wel een beetje aan een beurtje toe, met name de tuin. We hebben surfles gehad bij Dunkerbeck, een jeugdheld, goed materiaal en prima lessen. Huur van cabana en beachfees wel aan hoge kant.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gerechten bij Sorobon Beach Resort. Top strand aan de heerlijke Lac Baai. Persia en haar team (vooral Hayti) zijn een top gastvrij team, hele goede bediening, zowel in het Beach restaurant als aan het strand. Absolute aanrader.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie