nico&ann
Spijkenisse, Nederland

Een van de mooie locaties in Bonaire

Beoordeling van Port Bonaire Residencia
5,0 van 5 bollen11 okt 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Werkelijk een koninklijke plek met uitzicht op Bonaire , Kralendijk ,klein Bonaire, en de zee
Een appartement met slaapkamer met 2 persoons bed, ruime badkamer met douche en wastafel en grote spiegel, woon kamer met open keuken voorzien van alle benodigdheden, woonkamer is smaakvol ingericht en heeft een grote schuif pui naar het prive terras, direct aan het water, en een stuk prive tuin , je zit hier heerlijk rustig en is prachtige uit val basis voor activiteiten op het eiland, met een duikschool en duikshop echt naast de deur is het ideaal voor de duikers onder ons, parkeren is direct voor de deur
Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.0 km van Port Bonaire Residencia
0.5 km van Port Bonaire Residencia
Zwembad
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 7 februari 2018 via mobiele applicatie

Een geweldige locatie direct aan het water vanaf het terras heb je vrij uitzicht over zee en Kralendijk, dit appartement is volledig voorzien van alle benodigd heden voor een fijn verblijf op Bonaire, een volledig uitgeruste keuken, Tv in de woonkamer, gratis snelle wifi, duikschool naast de deur (echt naast de deur), parkeren gratis voor de deur,

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een twee kamer appartement gehuurd op dit resort.
Het resort ligt direct aan het water en vlakbij het vliegveld.
Ieder appartement kijkt uit op de zee!
Je kunt lopend vanaf het vliegveld naar het resort.
Van de vliegtuigen heb je absoluut geen last.
Daar waren wij wel een beetje bang voor, maar klopt wat ze schreven: geen last van vliegtuigmotoren.
Wij wonen in Amstelveen en hebben er daar meer last van, terwijl we niet onder een aanvliegroute wonen.
De woningen worden verhuurd via AirBNB en Harbourtown real estate een verhuurmaatschappij op Bonaire.
Het resort heeft een gezamenlijk zwembad. De tuinen worden zeer goed onderhouden.
Het is een afgesloten terrein en iedereen heeft een code om binnen te komen.
Er zijn veel ouderen (eigenaren) op dit complex die hier overwinteren.
Het is er erg rustig en schoon.

Datum van verblijf: februari 2018
Bedank E. S
Beoordeeld op 12 november 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben een week in penthouse 303 gewoond. Zeer schoon, ruim en met een fabelachtig uitzicht vanaf het zeer ruime balkon.
De inrichting is prima en alle benodigde zaken waren aanwezig. Ook de service van Bonaireparadise was accuraat en plezierig.
Hoewel de ligging zeer nabij de Airport is, heb je daar totaal geen last van.
Een zeer groot pluspunt van het gebouw is, dat je direct de zee in kan om te snorkelen/zwemmen/duiken.
Kleine tip: de informatiebroschure was ietwat gedateerd , nl. van 2007. Even bijwerken.
Al met al een prima verblijf op korte afstand van Kralendijk.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016

Het resort is een schitteren onderkomen ligt aan zee ,dus mooie plaatje,s als je op het terras of balkon zien ,de appartementen zijn netje,s en goed ingericht ,er is een lekker zwembad bij met ligbedden er op heen ,heel de dag varen er kleine en grote plezier boten langs ,een mooi uitzicht tot en met Kralendijk en op klein bonaire ,dus een Top lokatie in een woord gezegt .

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 11 oktober 2014

Mooi appartementencomplex aan de haven met uitzicht op zee en klein Bonaire. Wij hadden een appartement voor 4 personen. B 401.Zeer ruim van opzet, 2 slaapkamers met elk een eigen badkamer ( wc, dubbele wastafel en douche ), een airco in beide. Een slaapkamer met twee een persoonsbedden, een slaapkamer met een twee persoonsbed met klamboe. Een kompleet ingerichte keuken, magnetron, koelkast, koffiezetapparaat vaatwasser, en alle keukengerei die je nodig hebt zijn ruimschoots aanwezig. ( Behalve een waterkoker ). Ruime woonkamer met airco, en een ruim terras. Buiten naast de voordeur een soort schuurtje met een wasmachine. Zwembad op het terrein aanwezig, niet heel groot. Trap naar de zee om heerlijk te kunnen zwemmen of snorkelen. Helaas ook een paar minpuntjes. De lampen in de slaapkamer werkte niet, lastig als je s'nachts naar het toilet moet ( in mijn geval mobieltje met flashlight gebruikt ). Het schoonmaken vooraf had beter gekunt, ik vond het niet echt schoon. ( ben een redelijke pietje precies ). Alles is ook wel enigzins gedateerd. Het komplex is 13 jaar oud ( gehoord van de buren die hier permanent wonen ), en ik denk dat alles wat er in staat ook zo oud is. Verder is het een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Vliegveld om de hoek al heb je hier totaal geen last van. Binnen 5 auto minuten ben je in Kralendijk. Kortom buiten de minpuntjes om een heel goed appartement.

Kamertip: De appartementen huur je van verschillende verhuurders, dus de indeling, inboedel ed kan onderling verschillen.
Datum van verblijf: oktober 2014