20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel al zegt is het complex gedateerd maar nog in orde. Aan alles kun je zien dat het wat ouder is maar de locatie is prima en redelijk in balans met de prijs. De keuken is goed gevuld met allerhande apparaten. Ook is er thee en koffie voorhanden en de basis keukenbenodigdheden.

Verbleef: september 2016, reisde alleen
20 september 2016 beoordeeld

Wat een mooi uitzicht (sunset)! Ruim appartement, schoon en een heerlijk groot bed. Personeel is behulpzaam en érg vriendelijk. Keuze tussen het zwembad en de zee, je loopt naar beneden en je bent er! Het stadje is op 5min loop afstand, centraal gelegen.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
19 september 2016 beoordeeld

En wederom op Bonaire in de Ocean Front App.simpelweg omdat dit de beste prijs - prestatie verhouding geeft .H.e.e.a.is opgeknapt en heeft een lik verf gekregen.
Voor mij is dit the best place to be !

Kamertip: Wij prefereren een 2 slaapkamer appartement vanwege de ruimte .
  • Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
19 juni 2016 beoordeeld

Een zeer ruim appartement wat dagelijks goed schoon gemaakt word. Bijna iedere dag nieuwe handdoeken. Supermarkten en duikschool liggen op loopafstand en je bent zo bij alle gezellige restaurants en winkeltjes

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein appartementencomplex met alles wat je nodig hebt: complete keuken, badkamer, slaapkamer en zwembad. Geweldig uitzicht op tuin en zee. Vriendelijke dames op kantoor en lieve schoonmaak dames die dagelijks komen poetsen, bedden opmaken, behalve zondag. Als we terugkomen op Bonaire, zeker weer hier.

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken