Beoordeeld op 19 juni 2016

Een zeer ruim appartement wat dagelijks goed schoon gemaakt word. Bijna iedere dag nieuwe handdoeken. Supermarkten en duikschool liggen op loopafstand en je bent zo bij alle gezellige restaurants en winkeltjes

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 15 juni 2016 via mobiele applicatie

Gezellig klein appartementencomplex met alles wat je nodig hebt: complete keuken, badkamer, slaapkamer en zwembad. Geweldig uitzicht op tuin en zee. Vriendelijke dames op kantoor en lieve schoonmaak dames die dagelijks komen poetsen, bedden opmaken, behalve zondag. Als we terugkomen op Bonaire, zeker weer hier.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 maart 2016

En wederom 3 weken verbleven bij Ocean Front Apartments omdat de vele eerdere bezoeken zo goed zijn bevallen dat wij nergens anders willen verblijven ondanks dat wij vele andere onderkomens hebben bezocht.
Uiteraard weer nummer 7 geboekt simpelweg omdat in dit appartement alles wat nodig is op vacantie aanwezig is.
Wij zijn alweer van plan om in mei dit jaar te gaan en hebben direct geboekt na ons verblijf in februari.

Kamertip: Appartement nr.7 omdat dit op de 1e etage is gelegen waardoor men een uitzicht heeft over de tropische tuin , het zwembad en op de zee
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 19 februari 2016

Appartement nr. 11, 10 dagen verbleven, alles wat je nodig hebt is aanwezig, goed geoutilleerde keuken, WIFI perfect, duikshop van Buddy Dive op het terrein, kantoor met aardige en behulpzame mensen op het terrein en tevens parkeerplaatsen genoeg en savonds kan het hek op slot! Prima ligging bijna in hetcentrum van Kralendijk en een fantastisch uitzicht vanaf je balkon!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 14 februari 2016 via mobiele applicatie

Prima locatie. Prachtig uitzicht en overal lekker dichtbij. Appartement wel wat gedateerd met oude meubels waar je eigelijk niet meer op kan zitten. Prijs is echter in overeenstemming. Zwembad prima, er wordt iedere dag schoongemaakt en de receptionisten zijn vriendelijk.

Datum van verblijf: december 2015