• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

Harbour Village Beach Club(Kralendijk)
  • Gratis parkeren
Boek nu, betaal bij aankomst
Eden Beach Resort(Kralendijk)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Gratis parkeren
Divi Flamingo Beach Resort and Casino(Kralendijk)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Gratis parkeren
Sand Dollar Condominiums(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Caribbean Club Bonaire(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
Buddy Dive Resort(Kralendijk)
  • Zwembad
19 juni 2016 beoordeeld

Een zeer ruim appartement wat dagelijks goed schoon gemaakt word. Bijna iedere dag nieuwe handdoeken. Supermarkten en duikschool liggen op loopafstand en je bent zo bij alle gezellige restaurants en winkeltjes

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein appartementencomplex met alles wat je nodig hebt: complete keuken, badkamer, slaapkamer en zwembad. Geweldig uitzicht op tuin en zee. Vriendelijke dames op kantoor en lieve schoonmaak dames die dagelijks komen poetsen, bedden opmaken, behalve zondag. Als we terugkomen op Bonaire, zeker weer hier.

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
26 maart 2016 beoordeeld

En wederom 3 weken verbleven bij Ocean Front Apartments omdat de vele eerdere bezoeken zo goed zijn bevallen dat wij nergens anders willen verblijven ondanks dat wij vele andere onderkomens hebben bezocht.
Uiteraard weer nummer 7 geboekt simpelweg omdat in dit appartement alles wat nodig is op vacantie aanwezig is.
Wij zijn alweer van plan om in mei dit jaar te gaan en hebben direct geboekt na ons verblijf in februari.

Kamertip: Appartement nr.7 omdat dit op de 1e etage is gelegen waardoor men een uitzicht heeft over de tropische tuin , het zwembad en op de zee
  • Verbleef: februari 2016, reisde met familie
19 februari 2016 beoordeeld

Appartement nr. 11, 10 dagen verbleven, alles wat je nodig hebt is aanwezig, goed geoutilleerde keuken, WIFI perfect, duikshop van Buddy Dive op het terrein, kantoor met aardige en behulpzame mensen op het terrein en tevens parkeerplaatsen genoeg en savonds kan het hek op slot! Prima ligging bijna in hetcentrum van Kralendijk en een fantastisch uitzicht vanaf je balkon!

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
14 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima locatie. Prachtig uitzicht en overal lekker dichtbij. Appartement wel wat gedateerd met oude meubels waar je eigelijk niet meer op kan zitten. Prijs is echter in overeenstemming. Zwembad prima, er wordt iedere dag schoongemaakt en de receptionisten zijn vriendelijk.

Verbleef: december 2015, reisde met familie