Dirk W
Antwerpen, België

A week of diving vacation

Beoordeling van Buddy Dive Resort
4,0 van 5 bollen22 nov 2021 beoordeeld
Buddy Dive Hotel is geen 4 ster -hotel, maar het biedt zeker een goede kwaliteit. Het ontbijt bood voldoende variatie en je kon er eitjes laten bakken. 's Avonds kon je op bepaalde dagen in de openlucht bar ook dineren tegen een zeer schappelijke prijs.
Datum van verblijf: november 2021
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
4.0 km van Buddy Dive Resort
Zwembad
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 5 mei 2021 via mobiele applicatie

Even heerlijk ertussenuit in eigen land!

Een staycation, nog nooit van gehoord, dus we dachten boeken maar!
2 overnachtingen met tweemaal een 3 gangen diner bij Ingrediënts.
In 1 woord GEWELDIG!

Kamers keurig, met zeezicht, alle kamers keurig netjes, zelfs de handoeken gevouwen in de vorm van een zwaan.
Ontbijt en diner geweldig.
Ik kan dit iedereen aanraden.
We hadden ervoor gekozen geen telefoons mee te nemen,dus ook geen foto.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 21 november 2020

Gingen hierheen om te duiken. Dag na aankomst ontvangen we pas om 1530 onze uitrusting maar moeten wel de hele dag betalen voor unlimited air en huur materiaal terwijl we maar 2 flessen konden krijgen vanwege openingstijden airstation. Vanwege onze verblijfsduur (langer dan 7 dagen) werd ons aangeraden om na de 7 dagen unlimited air een strippenkaart te halen voor de persluchtflessen. Deze zou 100-120 dollar kosten voor 12 flessen. Maatwerk kennen ze hier niet en meedenken al helemaal niet. Dan betalen we enkele dagen later bovenop de huur van lucht en materiaal nog eens 45 dollar p.p. Voor een nachtduik met gids. Prima maar of we lampen bij ons hadden anders konden we die ook nog wel huren voor 15 dollar per stuk per dag zonder batterijen! Vervolgens boeken we een bootduik naar klein Bonaire maar al gauw na vertrek van de boot gaat ie in een andere richting dan klein Bonaire. Na een kort gesprek met instructeur en kapitein blijkt de boot naar Karpata te gaan een mooie duikstek die perfect met een auto te bereiken is en waar wij dus al 2x geweest waren. Een andere locatie was niet meer mogelijk want een gezin met daarin een zeer corpulente vrouw had gevraagd naar Karpata te gaan. Geen overleg met ons gevoerd.... Na een klacht bij de duikshop werd gezegd: there is nothing i can do for you. Oftewel je zoekt het maar uit met je klacht. Nu komt het mooiste nog. We waren onze 7 dagen unlimited voorbij en wilden gaan voor de strippenkaart voor de laatste dagen. Toen werd gezegd dat ze de strippenkaart niet meer wilden verkopen. In overleg met managment waren nieuwe beslissingen genomen. Nu konden we voor een prijs van !!!20 dollar!!! Per fles nog wel gaan duiken. De medewerkster die ons het had aangeraden liep wijs weg tijdens het gesprek met de manager. Kom je naar Bonaire en ga je niet duiken? Dan is dit wellicht prima bestemming. Duiken kan prima vanuit een ander resort! Dit resort bedriegt je waar je bij staat!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 9 september 2020

De 8e keer op Bonaire maar de eerste keer bij Buddy Dive. Dat we dat niet eerder hebben gedaan. In alle opzichten was het een feest.
Het appartement was groot, schoon, het bed uitstekend, het balkon ruim, de airco prima en het uitzicht op klein Bonaire en een azuurblauwe zee adembenemend. Wat een luxe om 's morgen zo wakker te mogen worden.
Buddy Dive heeft tal van goede duikmogelijkheden en ook auto's zijn er te huur.
Daarnaast waren alle medewerkers van Buddy vriendelijk, beschaafd en zeer welwillend. De sfeer is zonder meer aangenaam te noemen. Onze geweldige ervaringen op dit resort zullen we zeker koesteren.
Kortom: een aanrader voor ieder die Bonaire wil bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Een zalige plek. Uitzicht op azuur blauw water en Klein Bonaire. Voor de meisjes een duikparadijs en voor ons een heerlijke plek om alles te vergeten. Prima ontbijt, mooi appartement. Kralendijk 5 minuten rijden verderop.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 24 oktober 2019 via mobiele applicatie

We hebben een checkdive met instructeur gedaan hier (hoeft niet, maar wij duiken jaarlijks, dus vonden we toch wel prettig), wat we goed hebben ervaren. Fijne, rustige mensen die hier werken, niet zo hipperdepip of hautain, wat we elders wel ervaarden.

Het voelde goed onze spullen hier te huren. Bij de diveshop in Kralendijk van Buddy Dive was een goede deal: 12 luchtflessen (of nitrox, wat je wil) voor $100,-. Weet niet of dat altijd zo is, maar was een makkelijk besluit. Een keer een lekke fles gehad, maar je kunt alles heel laagdrempelig wisselen/vragen/regelen. Top!

Uiteindelijk ivm korting en omdat we ons later weer opgewarmd in het duiken voelden (we hebben hier onze eerste gidsloze duiken gemaakt) de enriched air course gedaan. De instructeur had echt kennis van zaken, kon onze vragen beantwoorden, ging diep op de stof in. Met het behalen van de toets hadden wij beiden het gevoel de stof en technieken te beheersen.

Wij hebben geen spijt van onze zoektocht naar een goede duikshop, en raden Buddy Dive zeker aan.

Datum van verblijf: oktober 2019