Hoogtepunten uit beoordelingen

Beoordeeld op 11 oktober 2018
WillyRemmers
Beuningen, Nederland
Duiken

Bari Reef is een leuke duikstek. Als beginnende duiker heb ik hier plezier aan beleeft. Zeker een ... meer lezen

Beoordeeld op 20 juli 2018
Els V
Lees alle 406 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Kralendijk
vanaf US$ 55,00
vanaf US$ 80,00
vanaf US$ 30,00
vanaf US$ 90,00
Beoordeeld op 17 februari 2019

Deze plek viel tegen. Er stond een finke wind dus met setje opbouwen stond je midden in een zandstorm. Onderwater stond er een flinke stroming (de verkeerde kant op), dan maar eerst rechtsaf. Onderwater niet speciaal, verderop bij Cliff, ons huisrif, was het stukken mooier.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 11 oktober 2018

We hebben tijdens onze vakantie 13 duiken op dit rif gemaakt. Veel moois gezien. Van groot tot klein leven. Zeenaaktslakjes, garnaaltjes, tarpons, schildpadden, verschillende soorten murenen en een zeepaardje tijdens een nachtduik..

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 20 juli 2018

Bari Reef is een leuke duikstek. Als beginnende duiker heb ik hier plezier aan beleeft. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 20 april 2018

Duikstek makkelijk te bereiken .
Zeer mooie duikstek,echt een aanrader.
Makkelijk in en uit het water.
Eén van de mooiste riffen van Bonair volgens de lectuur

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 3 april 2018

mooie duikstek met veel leven en prachtig coraal en makkelijke ingang om het water te betreden en uit te komen

Datum van activiteit: maart 2018