6 personen bekijken dit hotel
Word beloond met One Key
Alex v

Toplocatie!

4,0 van 5 bollen1 apr 2024 beoordeeld
Resort wordt mooi verbouwd, is een perfecte locatie voor een ontzorgende vakantie. Grand suite heeft geen koffie apparaat maar oploskoffie, wat een beetje jammer is, verder misten we een stop in het bad waardoor je het niet kon gebruiken. In de ochtend worden er handdoeken op bedden gelegd om te reserveren. In het regelement staat dat die verwijderd worden maar dat gebeurde niet, zodoende was je enigszins verplicht er aan mee te doen. Overall top vakantie gehad
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 apr 2024
Hartelijk dank voor uw review.
wij hebben uw opmerkingen intern verder besproken en zal worden opgepakt.
In de nabije toekomst zullen alle kamers worden voorzien van een koffiezet apparat.

Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen!
1.5 km van Plaza Beach & Dive Resort Bonaire
1.7 km van Plaza Beach & Dive Resort Bonaire
4.2 km van Plaza Beach & Dive Resort Bonaire
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 31 maart 2024

Dit hotel geeft vriendelijkheid ,ontspanning, verwenning zodat je weer terug wil.
Goede bedden, kwaliteit van het ontbijt, lunch en diner waren zeer zeer goed. Personeel in het restaurant waren erg vriendelijk ook bij de bar op het strand.
De kamers werden keuring schoon gemaakt ook door vriendelijk personeel.
De mensen van de receptie hebben ons geholpen met het huren van fietsen en andere vragen die wij hadden.

Datum van verblijf: maart 2024
Caroline Scholts, General Manager van Plaza Beach & Dive Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2024

Hartelijk dank voor uw fijne review.
Fijn dat u het zo naar de zin heeft gehad.
Uiteraard kijken wij er naar uit u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen

Beoordeeld op 20 maart 2024 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk resort, waar we nu voor de tweede maal verbleven. We verbleven dit maal in een nieuw appartement. We werden bij inchecken al gewezen op het feit dat nog niet alles klaar was, maar het was alsnog een prachtig ruim appartement met keuken en wasmachine.
Heerlijk eten, prachtige ligging. Relaxt is ook de duikschool op het resort, waar we onze padi gehaald hebben.
Het eten is van zeer goede kwaliteit en veel wordt vers bereid waar je bij staat. Ook wordt er elke dag verse sushi bereid.

Datum van verblijf: maart 2024
Caroline Scholts, General Manager van Plaza Beach & Dive Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2024

Super dat u het zo naar de zin heeft gehad.
Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst wederom welkom te heten

Beoordeeld op 16 maart 2024 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad, bijzonder relaxte omgeving, met prima kamers, heerlijk eten, fijn zwembad, interessant privé rif voor snorkelen, goede duikmogelijkheden, aardig wat groen voor leuke vogelsoorten en andere beestjes en last but not least een bijzondere vriendelijke staf.

Datum van verblijf: maart 2024

Wat fijn dat u een geweldige vakantie heeft gehad.
Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen

Beoordeeld op 15 maart 2024 via mobiele applicatie

De problemen die wij ondervonden bij aankomst waren zo ontzettend netjes opgelost door de directeur Harm Gieske. Dat mag een pluim verdienen! Buiten dat vinden wij het resort de perfecte bestemming voor een ultieme relaxte vakantie. Het eten is geweldig ondanks wat storingen maar dat mag echt geen naam hebben. De service van de mensen is geweldig ze zijn lief vriendelijk. Wij als trouwe van der Valkers zullen elk jaar weer terugkeren naar dit prachtige resort ook na de volledige renovatie.

Kamertip: Problemen bij aankomst door boeking bij Corendon, wees rustig en geduldig en alles wordt opgelost door Van der Valk.
Datum van verblijf: maart 2024

Fijn dat u zo een prettig verblijf heeft gehad.
Wij zien u graag nog een keertje terug.

Beoordeeld op 15 maart 2024

Heerlijke bedden en goed uitgeruste kamer. Zelfs een wasmachine was er re vinden. Verder goed eten, mooi strand en fijne duikschool. De nieuwe kamers zijn prachtig maar verdienen hier en daar nog wat aandacht. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij plaza beach and dive resort

Datum van verblijf: maart 2024

Hartelijk dank voor uw fijne review.
U heeft het erg naar de zin gehad en dat is precies wat de bedoeling is.