Beoordeeld op 9 april 2020

Heerlijke vakantie gehad, schone kamers en zeer vriendelijke medewerkers van het hotel.
Niks was teveel
Heel veel werkdruk voor het personeel
Maar de warmte en vriendelijkheid was uitmuntend
Leni en alle supervisors geweldige mensen
tijdens onze reis helaas wereldwijd corona nieuws en ook het hotel moest maatregelen treffen
Er werden mensen publiekelijk ontslagen
Zo triest omdat deze mensen het hotel dragen
Leni,Daliza,Nereina,Quinten, Kimberly,, de mense bij de strandbar super!!!!!1
Deze mensen hebben hart voor de zaak en horen hier thuis en dan vergeet i nog medewerkers waar ik de naam niet meer van weet
Iedereen terug in dit mooie hotel !!!!!!!!
Medewerkers in de eetzaal en medewerkers in de bar bij de zee
Deze mensen horen hier en ik hoop dat ze terugkeren
Mijn vrouw en ik hebben wel een klacht ingediend bij de directie
Alle medewerkers moeten in de hitte hun pauze houden buiten
We zijn mensen en horen een goede faciliteit te hebben!!!!
Dit is beloofd door de manager!!!

Een heerlijke vakantie maar niet eerlijk voor het fantastische personeel
Hoop dat er spoedig iets aan gedaan wordt!!

Harold

Beoordeeld op 2 april 2020

Bij aankomst een warme en supervriendelijke verwelkoming bij de balie. De keren dat wij bij de balie hebben gecontacteerd: altijd vriendelijk en hulpvaardig.
De koffers kunnen naar en van de kamer gebracht worden, met een golfkarretje. ( bij ons was die bij aankomst even bezet maar de superaardige baliemedewerksters liep met ons mee naar de kamer.
Locatie is top, gelegen aan het strand en op loopafstand van Kralendijk.
De suite was prachtig, dagelijks prima schoongemaakt.
Het restaurant is gelegen aan het water, waar je kunt kiezen voor binnen of buiten eten. Gekoeld water direct geserveerd , vooraf een appetizer geserveerd aan tafel samen met de bestelde drankjes.
Het zwembad is echt een plaatje, prachtige bedden, met en zonder schaduw, heerlijke bedden in het water, superschoon.
De strandbar is nu nog heel autenthiek, maar gerund door snel personeel, die je na een paar dagen weteen wat je drinkt, maar wordt binnenkort vervangen voor nieuwe bar.( Zag er nu al prachtig uit). Ook weer op het strand, wat voor ons vooral s 'avonds echt heel feeeriek was. Als je wilt kun je genieten van allerlei cocktails.
Op het strand lopen vele mensen die je meerdere malen op een dag komen vragen of alles naar wens is en of je iets wilt drinken. ( wat een luxe)
De tuin wordt goed bijgehouden wat een hele klus is, door hele vriendelijke mensen.
Kortom: een dikke aanrader.
Wij komen hier al enkele jaren en zien het steeds meer naar een hoger niveau gaan, dit komt mede door de General Manager Caroline: wat een inspirerende, opgewekte en altijd oplettende vrouw.

Kamertip: Het is een kleinschalig hotel, dus in principe alle suites goed. Er is geen lift dus als je minder valide bent op de begane grond.
Beoordeeld op 24 maart 2020

De kamers zijn mooi op de douche na alles staat iedere blank, onderhoud van de gebouwen was slecht.
Huisrif valt erg tegen als je egypte gewend bent. Eten was slecht!!! Personeel is wel vriendelijk. Veel geld voor weinig.

Beoordeeld op 23 maart 2020

Het hotel is prachtig gelegen, de kamer zijn ruim maar gedateerd, momenteel zijn er bouwactiviteiten bezig nl. nieuwe zwembadbar.
Het eten is echt slecht, en heel eenvoudig, dit kan niet aan de Coronavirus liggen, elke avond hebben we rijst met vis of kip gegeten, We hadden totaal iets anders verwacht van Van der Valk, we hebben per slot van rekening voldoende betaald om lekker eten te krijgen
Het zwembad werd ook gesloten i.o.v. de Regering, maar dit geldt enkel voor Openbare zwembaden en sinds wanneer is een zwembad van een hotel een openbaar zwembad, met als gevolg veel te weinig bedjes in de schaduw, aangezien er ook niet rond het zwembad mocht gelegen worden.

Beoordeeld op 23 maart 2020

Net terug van een heerlijke vakantie! Wij reisden met 3 kleintjes onder de 3 en dat ging super! De kamers zijn heel ruim en worden elke dag schoongemaakt. Er is een prachtig nieuw zwembad, de mooiste zonsondergang en mooie snorkel-locatie recht voor het strandje van het resort. Eten perfect (echt goede kwaliteit en veel keuze). Personeel vriendelijk, kortom voor ons een perfecte vakantie met de kids (samen met het kitesurfen). Het park wordt momenteel verbouwd, waar we weinig van gemerkt hebben trouwens, maar het wordt echt prachtig. Aanrader.