“Niets is wat het lijkt”
Beoordeling van Wil's Restaurant - GESLOTEN

Wil's Restaurant
Keukens: Caraïben
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol verwachting gingen wij vanavond bij Wil's restaurant naar binnen.
Helaas moet men hier nog wel het één en ander leren.
Met name was de bediening niet zoals je in een restaurant mag verwachten.
Aan de buitenkant ziet dit restaurant er best gezellig uit, maar dat wordt eenmaal binnen niet waar gemaakt.
Het eten was prima op smaak maar de presentatie op het bord was wel erg zoals je het thuis op een doordeweekse dag ook doet.
Kortom, wij waren niet verbaasd dat we niet hoefden te reserveren.

12 juli 2016 beoordeeld

Een hele mooie locatie en vriendelijk personeel! Het eten was erg goed en de porties ruim voldoende. Wel wat aan de dure kant, maar dat zijn heel veel restaurants op Bonaire en het is het waard. De cocktails zijn een aanrader!

23 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer dat we zijn eten bij Wil. We hebben een voor- en hoofdgerecht genomen. Het eten is goed, de opmaak is niet te complex en produkten zijn vers tenzij anders vermeldt. De bediening was vriendelijk en de gerechten werden op tijd aangeboden. Het restaurant heeft een authentieke binnenplaats, waar je ruim kan zitten. Verrassend en positief is dat de eigenaar veel aandacht heeft voor zijn klanten.

16 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst ziet het er al gezellig uit. Je zit niet binnen (kan wel) maar buiten en door de schaarse verlichting is het heel sfeervol. De kaart is interessant te noemen. De Namen weet ik niet meer maar wel hadden de gevulde taco's, de steak en de catch of the day. Als je geluk hebt heeft Wil zijn zelfgerookte gerookte Marlin. Alle gerechten smaakten goed en zagen er verzorgd uit. We hebben er een gezellige avond gehad. Tip: ga niet onder recht onder de Tamarinde boom zitten want dan vallen de peulen op je bord doordat de vogels de peulen opeten en laten vallen. Zorg ook dat je goed bent gesprayed want er zitten muggen. Mocht je het vergeten zijn er staan ook anti muggen spul op de bar.

29 januari 2016 beoordeeld

De prijsomschrijving van dit restaurant op TripAdvisor klopt niet, het is erg duur en meer geschikt voor een luxe diner voor twee als je van culinaire hoogstandjes houdt. Wij houden hier wel van, echter onze andere twee reisgenoten niet en we voelden ons dan ook niet echt welkom. We waren duidelijk niet de doelgroep. De eigenaresse was meer bezig met de Amerikaanse veel-betalende bezoekers, dus we zijn na alleen een hoofdgerecht dan ook maar vertrokken.

Ik had de pork chop, gelukkig was het een lekker flink stuk vlees, wat ik ook wel hoopte te krijgen voor 25 dollar. De groenten erbij waren lekker en de aardappeltjes ook, echter karig. Mijn reisgenoten hadden vis en hier kregen ze alleen salade bij, dus die lustten erna nog wel een lekkere ijsco van de ijssalon een paar straten verderop.. Reken bij een glas wijn ook minimaal op 8 dollar.

Overigens hadden we bewust voor Wil's restaurant gekozen, met reisgenoten die Willem en William heten leek ons dat erg leuk. Eigenaar Wil leek hier niet van onder de indruk. 'Wilhelm Johannes Adrianus pastte helaas niet op de gevel' (ofzoiets) kregen we als respons zonder enig enthousiasme. U begrijpt dat wij het geheel een beetje arrogant en pretentieus over vonden komen. Jammer.

Reizigers die Wil's Restaurant bekeken, bekeken ook