ZenHotels.com
Fred K

Top vakantie gehad in dit resort

4,0 van 5 bollen21 sep 2022 beoordeeld
Divi Flamingo is een fijn resort met vriendelijk personeel, goede voorzieningen zoals lekker zwembad, goede gratis wifi en een leuke bar met een pier aan het water. We hadden een goede kamer (nr 104) met het balkon direct aan de zee op de begane grond.
Door de all-inclusive boeking maak je gebruik van het a la carte restaurant voor de lunch en diner en kan je kiezen wat je wilt. 2 of 3 keer in de week is er naast het a la carte menu ook een Italiaans, Mexicaans of Bonaire buffet. Het eten is uitstekend alleen de buffetten vond ik aan de lauwe kant.
Dive Flamingo heeft niet echt een strand maar een stuk terrein met zand, ligbedden en parasols gemaakt. Je kan via trappen de zee in om te zwemmen, snorkelen of te duiken. Het is leuk snorkelen rond de pier alhoewel er veel dood koraal is maar het onderwater leven is mooi en talrijk. Bij het duikcentrum kan je duiken maar je kan ook met boten mee naar de riffen verderop. Ze hebben een ochtensessie en middagsessie met die boten.
Minpuntje vond ik de entertaining. Bij de bar is er regelmatig live muziek echter die vind plaats tussen 17 en 20 uur dus tijdens het avondeten. Ga je om 19 uur eten en je bent klaar dan is de live muziek bij de bar verderop ook afgelopen. Helemaal waardeloos vond ik de karaoke. Er wordt een tv scherm en microfoon neer gezet en er zit iemand te wachten of je alsjeblieft wilt zingen.
Al met al is het een heerlijk resort om je vakantie te houden. Kwa cijfer zou ik het een 8 geven.
TIP: sinds 1 juli 2022 moet je voor Bonaire een soort inreisvisum kopen. (75 dollar pp) Zorg ervoor dat je dat voor je reis geregeld hebt want op Schiphol vragen ze al de QR code. De betaling kan je via een creditcard doen of op de luchthaven op Bonaire (niet contant!)
Datum van verblijf: september 2022
4,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 sep 2022
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en dat u ervoor heeft gekozen om all-inclusive te boeken en ons te waarderen met een 8! Wat fijn te lezen dat u zo lekker heeft genoten van de service van ons personeel, resort faciliteiten en het eten. En ja karaoke is altijd een ding; sommige gasten houden ervan en sommige haten het, ligt er ook aan of en welke gasten er gaan zingen. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en dat wij dan een 10 mogen scoren ;). Met gastvrije groet, Celine - General Manager
2.5 km van Divi Flamingo Beach Resort & Casino
3.2 km van Divi Flamingo Beach Resort & Casino
Zwembad
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 18 september 2022

Een kleinschalig resort wat hier en daar wat verouderd is, maar schoon, gezellig en zeer gastvrij. Het personeel is enorm vriendelijk en doet er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Alleen al voor de vriendelijkheid komen wij zeker terug. Het eten vonden wij lekker, wel beperkt qua keuzes en groentes. Als je wat langer verblijft heb je alle keuzes al 2 of 3 x gegeten. Entertainment is hooguit tot 20,30 uur, erg kort, dit had voor ons wat langer en vaker gemogen. De kamers zijn prima, uitzicht geweldig en de mooiste plekken om te snorkelen en te duiken. Normaal verlangen wij na 14 dagen vakantie toch naar huis, nu hadden we na 17 dagen gerust langer willen blijven! Echt dank aan alle medewerkers, speciaal dank aan Diana, James, Nereina en Braynes, jullie zijn GOUD!!! Tot ziens, groetjes Fred & Reina

Datum van verblijf: september 2022
Celine van Meer, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2022

Best Fred en Reina, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van ons resort! Ja wij zijn het oudste resort op het eiland met de beste Caraibische sfeer en zeker de gezelligste met onze echte authentieke Bonairiaanse vriendelijkheid en service. En wat ontzettend fijn dat u alleen hier al voor terug wilt komen. Wij zullen uw complimenten aan Diana, James, Nereina en Braynes doorgeven, zij zijn zeker goud waard en hebben ervoor gezorgd dat u na 17 dagen zelfs nog langer wilde blijven. Namens ons hele team bedankt voor uw verblijf en wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Celine - General Manager

Beoordeeld op 15 augustus 2022

We zijn vorige week terug gekomen van een heerlijke vakantie bij Divi Flamingo.

We kwamen aan met 2 kids na een lange reisdag en vlucht. Onze boeking was er niet 🙈 een administratieve fout van hen of de reismaatschappij. Ergens is t mis gegaan maar werd direct goed opgelost door de super front desk medewerker Lily-Ann. Alsof je op visite komt bij familie! We mochten even eerst wat eten en we kregen de kamer die we hadden geboekt en ze liep zelfs nog even mee om te helpen met installeren 🤗

We hadden een vernieuwde studio geboekt. Onze kinderen slapen niet graag in 1 bed dus lag er ook een op de slaapbank. Die was groot en lag prima!
Met een gezin is het toch wat krapjes z’n kamer maar daar ben je toch niet veel. Keukentje wat erbij zit was handig maar weinig mee gedaan gezien we All Inclusief hadden geboekt 🥳 Schoonmaak was prima, als je de handdoeken op de grond legt krijg je nieuwe. Zelfs de afwas werd gedaan.

De All Inn is perfect! Ontbijt buffet is geweldig! De allerliefste chef Darinka heeft daar samen met haar collega’s iedere dag pannenkoekjes, ommeletjes en eitjes gebakken voor ons. Je mag als je dagje weg gaat een take out box vragen en alles in het buffet meenemen op stap. Ga je liever niet lunchen in het restaurant kun je gewoon alles van de kaart bestellen to go, wacht even hooguit 20min en je kunt al het lekkers eten bij het zwembad of strand. Diner was ook prima, er zijn buffet thema avonden. Mocht je daar niets van kunnen kiezen mag je gewoon van de kaart bestellen 😃
Drankjes, water, smoothies en cocktails allen perfect en lekker! Probeer de Cadushy Special. Die ontdekte ik pas vlak voor ons vertrek 😅

Onze zoon vierde zijn verjaardag op Bonaire en Diana en Elvis hebben er voor gezorgd dat dit niet onopgemerkt ging. Hij kreeg bij de lunch een taart en ze hadden ballonnen voor hem opgeblazen. Super lief!

Zwembaden mogen hier en daar wat TLC krijgen maar we hebben daar heerlijk van kunnen genieten. Het strandje is klein maar je kunt overal een mooi ligbedje vinden om vervolgens via het kleine strandje of de trappen de zee in te gaan. Het is prachtig snorkelen voor het hotel! Onwijs veel mooie vissen en ook koralen. Maar ga er zeker ook op uit naar de diverse spots op het eiland. Het eiland is zo prachtig mooi!

Het resort is knus en relaxed en voelt totaal niet massaal. Plantjes worden netjes verzorgd en er vliegen overal gezellige vogeltjes en vlinders. Het is geen glanzend luxe resort maar juist relaxed and easy going. Heerlijk dus!

Het enige minpunt was dat wij kennelijk in het laagseizoen zaten (augustus) er waren geen cruiseschepen meer en daarom amper vertier op het resort maar ook niet in Kralendijk (waar je zo heen wandelt). De winkels zijn savonds dicht en er zijn geen gezellige marktjes. Divi zou er geweldig aan doen als ze een winkeltje met snuisterijtjes zou openen. Of iedere week een marktje savonds. Ook in laagseizoen. Alle duikers, snorkelaars en andere toeristen zijn savonds gewoon op het resort. Het moment om wat leuks voor thuis te kopen!
De souveniers in de dive shop waren minimaal en als je niet komt duiken kreeg je niet heel veel aandacht 😅
Laatste tip, neem goede anti mug mee en ook anti prik mocht je zijn gestoken. We zijn wel eens eerder op de Cariben geweest maar op Bonaire zitten meer muggen dan ik me kan herinneren.

Bedankt divi voor een heel fijne vakantie en mocht het ons lukken terug te kunnen komen blijven we weer bij jullie 🇧🇶 ❤️

Datum van verblijf: augustus 2022
Celine van Meer, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2022

Hartelijk dank voor uw zeer mooie en uitgebreide beoordeling met 5 bubbles! Bij ons team zit service verlenen in het hart, we werken hard om onze gasten zich thuis en welkom te laten voelen. Wat fijn dat u erg genoten heeft van ons All Inclusive programma en heerlijk heeft genoten van ons uitgebreide ontbijtbuffet. We zullen uw complimenten delen met onze medewerkers. Lilly-Anne en Darinka zullen het waarderen dat u met zo veel lof over ze spreekt, het zal een grote trotse glimlach van hen opleveren.
Geniet u nog na van uw mooie herinneringen aan Divi Flamingo en ons Dushi Bonaire. We hopen u weer te verwelkomen in ons resort.
Met gastrvije groet, Celine .

Beoordeeld op 24 juni 2022

14 dagen mogen verblijven bij Divi Flamingo. Zeer vriendelijk personeel, altijd plek op pier, zwembad of strandje. Mooi snorkelen vanaf de pier en zo de zee in. Rustig park, veel duikers.Schoonmaak prima, niet iedere dag even uitgebreid maar dat doen we thuis ook niet. In verschillende recensies gelezen dat de Schoonmaak beter zou kunnen, ik snap hier niets van. Een deel dames is wat ouder, petje af dat ze zo keurig onze studio bijhielden. Eten bij Chibi prima, leuke jongeman in de bediening die duidelijk trainee was. Maar daar kunnen wij alleen van genieten. Onbevangen deed hij met een big Smile zijn werk. Divi is een leerbedrijf en dat is mooi om te zien. De ligging is perfect, via de achteruitgang sta je zo in Kralendijk. Iedereen vriendelijk, een fijn klimaat, wat wil een mens nog meer. Als je een klacht hebt ga je naar de receptie en dan lossen ze het op. Ga niet klagen over een handdoek of koffie, dat is zeuren om niets. Respect voor alle Divi Flamingo medewerkers. Wij gaan eigenaar nooit twee keer naar dezelfde plek op vakantie maar Divi Flamingo blijft op ons lijstje staan.

Datum van verblijf: juni 2022
Celine van Meer, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2022

Beste Anja, grote dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Wat ontzettend fijn dat jullie zo genoten hebben van ons huisrif, het eten bij Chibi Chibi, onze heerlijke lokatie naast Kralendijk en de vriendelijkheid van ons personeel.
Ons team is trots te lezen dat ons resort op uw lijstje blijft staan en wij allen hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Hartelijk dank en wij wensen u een mooie zomer toe.
Met zonnige groet, Celine van Meer - General Manager

Beoordeeld op 10 juni 2022 via mobiele applicatie

Divi flamingo bonaire is heerlijk genieten
Zeer vriendelijk personeel
Een heerlijke pier om te snorkelen super mooi heel veel verschillende vissen een prachtig huisrif🤩😍
Maaltijden prima in orde
Voor herhaling vatbaar
Al 4x geweest en is nog steeds heeerlijk

Datum van verblijf: juni 2022
Celine van Meer, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2022

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij zijn zeer blij te mogen lezen dat u weer zo ontzettend genoten heeft en dat wij u snel weer voor een 5e keer mogen verwelkomen, wij kijken hiernaar uit. Wij zullen uw complimeten delen met ons team. Nogmaals dank dat u de tijd heeft genomen uw ervaring op Tripadvisor te plaatsen. Wij wensen u een prachtige zomer in het mooie Zeeland.
Met zonnige groeten, Celine

Beoordeeld op 24 mei 2022

Zeer vriendelijke mensen, prachtige kamer met zeelucht. Prima eten met genoeg variatie. Aldayr en Gweneline, bedankt voor de speciale diner wat jullie georganiseerd hebben voor ons.
Het hotel bevindt zich dichtbij het centrum van Kralendonk.
Een aanrader is de submarine. Deze bevindt zich in het centrum. Daarmee vaar je naar Klein Bonaire om het leven onderwater te bekijken.

Kamertip: Kamer 205 met zeezicht
Datum van verblijf: mei 2022
Celine van Meer, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat zijn wij trots om te lezen dat u zo heeft genoten van uw vakantie bij ons en wij zullen zeker uw bijzondere bedankje aan Gwendeline en Aldehier doorgeven.
Dank dat u de tijd genomen heeft om uw ervaring op te schrijven en wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen!
Met gastvrije groet, Celine