eDreams
FindHotel
Destinia.com
Hurb
Beoordeeld op 4 juli 2021

Heerlijk hotel om de vakantie door te brengen! Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Beide restaurants hebben erg mooi uitzicht, met name savonds kan je de zonsondergang tijdens het eten bewonderen. De locatie van het hotel is erg goed. Het hotel ligt aan het strand, de zee is hier ook erg mooi om te snorkelen. Verder is Kralendijk 10 minuten wandelen, perfecte locatie dus. Het hotel werk samen met een organisatie waar je leuke excursies kan boeken. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad!

Datum van verblijf: juni 2021
Celine van Meer, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2021

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling! Wij zijn blij te lezen dat u ons personeel als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren en dat u heeft kunnen genieten van de zonsondergangen, boven zee, vanuit onze restaurants. Ja, het is hier heerlijk snorkelen in ons huisrif en al onze TUI gasten kunnen gratis een snorkelset ophalen in onze duikshop om te gebruiken tijdens de vakantie.
Wij zijn zeer veheugd dat wij een positieve bijdrage hebben mogen leveren aan uw heerlijke vakantie op ons mooie eiland.
Hopelijk tot snel! Zonnige groet, Celine van Meer - General Manager

Beoordeeld op 28 juni 2021 via mobiele applicatie

Fantastische vakantie gehad bij Divi Flamingo. De seaview kamer was wat gedateerd, maar wel van alle gemakken voorzien en het bed was uitstekend. De badkamer leek wel recent opgeknapt.
Het personeel maakt het je volledig naar je zin. Iedereen is erg vriendelijk en de service is top. Met name John is een echte gastheer. Het eten is over het algemeen uitstekend en het uitzicht vanuit het restaurant is bij zonsondergang soms fenomenaal.
Het hotel ligt op een ideale locatie waarvandaan je in 5 min naar het centrum van Kralendijk loopt.
Divi Flamingo ligt naast het Calabas rif. Erg mooi om te snorkelen en bij de Divi duikschool is een duik zo gepland.
Op Bonaire wordt op het moment veel gebouwd, maar rondom Divi heb je hier geen last van. Dit is bij een aantal andere hotels wel het geval. Dit was voor ons de reden om onze reis om te boeken naar Divi en daar hebben we geen seconde spijt van gehad.

Datum van verblijf: juni 2021
Celine van Meer, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2021

Beste Said, wat fijn dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad in ons resort! Hartelijk dank voor jullie beoordeling!
Wij zijn blij te lezen dat jullie ons personeel als vriendelijk en service gericht hebben ervaren. Ja ons huisrif is een fijne snorkelplek.
Inderdaad geen verbouwingen voor ons, wij zijn klaar iedereen te verwelkomen na deze lange Covid periode, eindelijk!
Nogmaals dank en we hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen! Gastvrije groet, Celine - General Manager

Beoordeeld op 31 december 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn net terug van ons verblijf bij Divi Flamingo. Het was heerlijk! Goed eten, nette kamers, heel erg vriendelijk personeel. Erg behulpzaam. Locatie is natuurlijk ideaal, Kralendijk is op loopafstand.
En qua Corona maatregelen hebben ze het bij Divi dik in orde. Al met al een heerlijke vakantie!

Datum van verblijf: december 2020
Celine van Meer, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2021

Hartelijk dank voor uw prachtige waardering van ons resort! Zeer verheugd dat u ons personeel als zeer vriendelijk heeft ervaren, onze kamers als netjes en dat u heeft genoten van ons eten!
Fijn dat u onder de indruk was van onze Corona maatregelen, hier hebben wij met ons gehele personeel veel op getraind. Wij zijn blij dat u een heerlijke vakantie heeft gehad en hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen!
Met gastvrije groet, Celine

Beoordeeld op 23 december 2020

Het was echt een top vakantie! We hadden de all-in en waren wij erg blij mee, het eten was namelijk uitstekend! Personeel was ook onwijs aardig en ze maakte elke dag een persoonlijk praatje met ons. Ze hielden zich goed aan de corona maatregelen en alles was schoon! De kamers waren ook uitstekend, lekker groot bed, airco en alles was ruim en schoon.
Omdat we all inclusive hadden kregen we een snorkel set erbij waardoor we elke dag vanaf het hotel zo de zee in konden lopen om de mooiste vissen te zien. Ondergaande zon bekeken wij vanaf het strand en was echt adembenemend. Het weekje was onwijs lekker en zal het dan ook aan iedereen aanraden! Het hotel was zelfs mooier dan op de foto's te zien is.

Datum van verblijf: december 2020

Wow! Wat een ontzettend mooie beoordeling, hartelijk dank hiervoor. Dus u vond ons hotel in het echt zelfs mooier dan op de foto's?! Fijn dat u aangeeft dat wij ons goed aan de Corona maatregelen houden, wij streven ernaar onze gasten een veilig en gastvrij gevoel te geven.
Wij zijn zo blij dat u een top vakantie heeft gehad en dat u heeft genoten van uw all-inclusive pakket, ons eten en menu maar ook dat u ons personeel als onwijs aardig heeft ervaren.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Met gastvrije groet, Celine van Meer - General Manager

Beoordeeld op 16 augustus 2020

Wij gebleven in het wat oudere deel van de accommodatie, en er ontbreekt wel het een en ander op de kamer, wel is het er schoon.
Heerlijk buiten van het ontbijt genieten, en op de de pier er naast is een fantastisch duikcentrum, wat wel jammer is dat iedereen een introductie duik moet doen tegen betaling (divemaster) is wel iets onnodig in mijn optiek

Kamertip: Geen idee 1x geweest en ik weet niet hoe de rest er vanbinnen uit ziet.
Datum van verblijf: februari 2020

Hartelijk dank voor schrijven van een beoordeling en voor het toekennen van 5 sterren! Wat fijn dat u heeft genoten van ons ontbijt en ons duikcentrum. Het spijt mij dat er het een en ander ontbrak in uw kamer maar dat alles wel goed schoon was. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Celine - General Manager