Beoordeeld op 28 april 2018

Ik was hier voor een zakenreis. Heb hier prima kunnen eten, ontbijtbuffet is goed, lekker eten met zicht op de zee. Heerlijk toch?
Zwembad is prima.
De bar is aan een steiger waar je lekker op ligbanken of barkrukken kunt zitten.
In de duikshop kun je wat souvenirtjes kopen.

Kamertip: Als je niet tevreden bent over de kamer, laat het even weten en dan kijkt men wat ze voor je kunnen betekenen.
  • Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
generalmanager398, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2018

Heel hartelijk dank voor het plaatsen van een review! Wij zijn blij te mogen lezen dat u onze medewerkers als vriendelijk heeft ervaren, dat u heeft genoten van het eten bij ons met inderdaad een geweldig uitzicht en dat u zelfs nog wat leuke souverniers in onze duikshop heeft kunnen vinden. Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen, nogmaals dank! Met gastvrije groet, Celine van Meer

Beoordeeld op 13 maart 2018

Febr. 2018. We komen hier al 9 jaar en gaan op voor het 10de jaar. Prachtige accommodatie. Het personeel is super vriendelijk en altijd bereid tot een praatje.
De nieuwe manager Celine neemt ook de tijd voor een persoonlijk gesprek. Ontbijt is iedere morgen goed verzorgd. Ruime keuze. Er zijn genoeg zon en schaduw plekken. Ligging Divi Resort is uitstekend. Snorkelen vanaf de pier, voor het spotten van mooie vissen, is echt geweldig. Loopafstand 10 minuten tot Kralendijk. Tot volgende jaar. Frits en Tilly.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
generalmanager398, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2018

Zo bijzonder dat u al 9 jaar in ons resort verblijft, onze grote dank daarvoor! Wij zijn zeer verheugd dat u het zo fijn vindt om bij ons te verblijven en dat u ons personeel super vriendelijk vindt en de accommodatie prachtig. Wij zijn ook het enige resort op het eiland wat er zo authentiek Caribisch uitziet en wij krijgen hier vaak grote complimenten over van onze gasten. Uiteraard nemen wij en ik zelf altijd de tijd voor een praatje met onze gasten om er zeker van te zijn dat zij een fijn verblijf genieten. Wij kijken uit naar het 10e jaar van uw bezoek! Tot volgend jaar! Met gastvrije groet, Celine

Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, ideaal voor duikers.
Bij aankomst geen plek in de door ons geboekte kamer.
Volgende dag andere kamer, perfect aan zee gelegen. Prima WiFi, prettige airco en zeer vriendelijk personeel.
Plek om terug te komen !

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
generalmanager398, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij zijn zeer verheugd te lezen dat u in de toekomst weer bij ons zult verblijven en dat u tevreden was met de vriendelijkheid van ons personeel, onze Wifi en uw kamer. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek. Met gastvrije groet, Celine van Meer

Beoordeeld op 15 februari 2018

De locatie van het hotel was prima. Wij zaten in het oudere gedeelte van het hotel in een op zichzelf redelijke suite. Wij vonden, dat de kamer wel wat opgeknapt kan worden. Dat geldt ook voor de badkamer, waar geen ventilatie is en waar je dus tijdens het douchen de deur naar de slaapkamer open moet zetten. Jammer dat het hotel daypasses verkoopt aan niet hotelgasten (cruisetoeristen!), waardoor de bedden en parasols op het strandje en de pier soms bezet zijn! Irritant ook, dat sommige gasten hun bedden reserveren en er uren niet komen. Volgens hotelreglementen verboden, maar er wordt niet gehandhaafd. Een absoluut minpunt van dit hotel.

Kamertip: Mooiste kamers in het nieuwe gedeelte, vooral die vlak aan zee. Oude gedeelte, waar de suites zijn, ziet er wat gedateerd uit
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
generalmanager398, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2018

Hartelijk dank voor uw review van ons resort en voor het kiezen van ons resort voor uw verblijf op prachtig Bonaire. Wij zijn blij te mogen lezen dat u tevreden was met onze lokatie en dat u ons hotel als prettig heeft ervaren. Het spijt ons te moeten lezen dat u niet helemaal tevreden was met de staat van de kamer waar u verbleef en hopen dat u in de toekomst toch nog eens terug komt naar ons resort. Met gastvrije groet, Celine

Beoordeeld op 10 december 2017

Gezellig en rustig hotel vlak aan zee met eigen strandje, pier, tuin en zwembaden met fijne ligbedden. De kamers zijn verdeeld over verschillende gebouwen van max. 2 lagen, deels in de tuin en deels direct aan zee. Het hotel is al wat ouder maar keurig en zo te zien recent gerenoveerd. De kamers zijn gezellig en schoon met goede bedden. Een koelkastje is aanwezig. Ruime moderne badkamer met inloopdouche en voldoende plek voor je eigen spulletjes. Kamers met zeezicht liggen erg gunstig, je ziet vanaf je balkon de tropische vissen zwemmen. Regelmatig varen er cruiseschepen voorbij. Aardige ontvangst bij de receptie, men is zeer behulpzaam. Ontbijt is goed voorzien en in buffetvorm (niet bij de kamerprijs inbegrepen) in het Pure Ocean restaurant. Dineren kan ook in dit restaurant of in het sfeervolle Chibi Chibi restaurant. De restaurantjes in Kralendijk zijn op loopafstand. Paar minpuntjes: er is niet heel veel ruimte om kleding op te hangen en de wifi ontvangst is heel wisselend.

Kamertip: Neem een kamer aan zee, geweldig uitzicht en heerlijk rustig
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
generalmanager398, General Manager van Divi Flamingo Beach Resort and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2017

Heel hartelijk dank voor uw mooie gedetaileerde review en voor uw verblijf in ons resort. Wij zijn zeer verheugd dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad en dat u uw kamer als goed schoon, ruim en met mooi uitzicht heeft ervaren. Ook zijn wij blij dat ons personeel voor u behulpzaam is geweest en dat u heeft genoten van onze restaurants. Wij hopen zeer snel een betere Wifi verbinding te kunnen bieden, wij werken hier hard aan maar is best een uitdaging op de eilanden. Nogmaals veel dank en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Celine van Meer