Rob Koster
Wamel, Nederland

Fantastische groene plek aan zee en prima sfeer!

Beoordeling van Captain Don's Habitat
5,0 van 5 bollen17 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fantastische groene plek aan zee en prima sfeer!

Afgelopen jaren verschillende locaties bezocht, Captain Don’s Habitat is favoriet. Rechtstreeks aan zee, kleinschalig, groen en met alle voorzieningen, geweldig restaurant, vriendelijke medewerkers en top service!
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
  • Booking.com
2.3 km van Captain Don's Habitat
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 11 oktober 2023 via mobiele applicatie

bijna twee weken verbleven: prima ruime kamer, heerlijk ontbijt en fijne bediening. Leuk winkeltje en massagesalon. Heerlijk gegeten, op maandag bbq! Je zit fantastisch aan de zee en fijne bediening. Ga het gewoon proberen : super eiland met vriendelijke inwoners

Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 mei 2023

Fantastische stek! Alles bij de hand qua duiken. Nette habitat, vriendelijk personeel en adembenemend uitzicht tijdens ontbijt en diner. Hele mooie duiken met mijn 15 jarige zoon gemaakt vanaf de kant en vanaf de boot.

Beoordeeld op 16 april 2023

10 dagen mogen verblijven in de nieuwste appartementen. Kamer 301. Deze staan om het zwembad heen en zijn schoon en voorzien van 230V, incl keuken en 2x queens bedden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is Amerikaans gericht maar gewoon prima en met uitzicht op klein Bonaire. Gezellige Bar met mooie en lekkere cocktails. Winkeltje met duik en souvenir artikelen aanwezig. Ruime parkeergelegenheid en vervoer is wel een pre. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak appartement. Bij je uitcheck is er een mogelijkheid om later op de dag nog te douchen voor je vertrek terug naar Nederland. Kost je niks. Captain Don's Habitat , zeker een aanrader.

Beoordeeld op 8 april 2023

Wij hadden een kamer met vol zeezicht. Fijne kamer. Met een heerlijk balkon. We misten wel een kooktoestelletje. Om een soepje ofzo op te warmen. Er was alleen een magnetron. Het restaurant ‘rum runners ‘ is erg aan te bevelen. Heel vriendelijk personeel. Kortom, aan te bevelen. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Kamertip: Wel een auto of scooter huren.
Beoordeeld op 3 augustus 2022

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in Captain Don. Wij hadden een mooie bungalow gelegen achter de appartementen in een mooi aangelegde tuin. Huisje is van alles voorzien, prima airco en goede bedden. Lekker zwembad met uitzicht op zee. Badhanddoeken kun je elke dag schoon ophalen bij receptie. Prima schoonmaak. Gezellig restaurant Rum Runners waar je lekker kan ontbijten en eten en gezellige bar met lekkere cocktails, o.a. door lieve Jeanny die ze met liefde klaarmaakt. Op het eiland waren geen eieren te verkrijgen en wij kregen van de manager een doos eieren, superattent! Wij hebben genoten! Onze vakantie was compleet door de gezelligheid en goede service van lieve Emmy, ontzettend met haar gelachen! We LOVE BONAIRE😍.

Datum van verblijf: juli 2022