Ingrid D

Fijn resort

Beoordeling van Captain Don's Habitat
5,0 van 5 bollen8 apr 2023 beoordeeld
Wij hadden een kamer met vol zeezicht. Fijne kamer. Met een heerlijk balkon. We misten wel een kooktoestelletje. Om een soepje ofzo op te warmen. Er was alleen een magnetron. Het restaurant ‘rum runners ‘ is erg aan te bevelen. Heel vriendelijk personeel. Kortom, aan te bevelen. We hebben een heerlijke vakantie gehad.
Datum van verblijf: april 2023
Kamertip: Wel een auto of scooter huren.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Captain Don's Habitat
  • Algotels
0.9 km van Captain Don's Habitat
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 3 augustus 2022

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in Captain Don. Wij hadden een mooie bungalow gelegen achter de appartementen in een mooi aangelegde tuin. Huisje is van alles voorzien, prima airco en goede bedden. Lekker zwembad met uitzicht op zee. Badhanddoeken kun je elke dag schoon ophalen bij receptie. Prima schoonmaak. Gezellig restaurant Rum Runners waar je lekker kan ontbijten en eten en gezellige bar met lekkere cocktails, o.a. door lieve Jeanny die ze met liefde klaarmaakt. Op het eiland waren geen eieren te verkrijgen en wij kregen van de manager een doos eieren, superattent! Wij hebben genoten! Onze vakantie was compleet door de gezelligheid en goede service van lieve Emmy, ontzettend met haar gelachen! We LOVE BONAIRE😍.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 16 februari 2022

Mooie plek direct aan het water. Meeste kamers hebben zicht op zee inclusief prachtige zonsondergang achter Klein Bonaire.
Erg aardig personeel aan de receptie. Fijn zwembad (helaas zonder douche) en zwemmen vanaf de pier.
De kamer (junior suite) is wat gedateerd: sanitair en kitchenette zijn oud.
Voor late vertrekkers (zowel KLM als TUI vertrekken 's avonds) zijn er na check out geen faciliteiten om te douchen en te verkleden.
Het restaurant (Rum Runners) ligt ook schitterend aan zee. Het eten is er prima, niet geweldig en vrij duur.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 10 december 2021 via mobiele applicatie

Super service. Iedere dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Ideale kamer met uitzicht op het zwembad. Wij hadden halfpension en konden iedere ochtend genieten van een heerlijk ontbijt buffet en ‘s avonds heerlijke gerechten van Rum Runners op een waanzinnige locatie.
Top personeel en nogmaals super service zowel bij Captain Don’s als bij Rum Runners.

Kamertip: Mocht je willen dineren bij Rum Runners raad ik aan om tijdig te reserveren. Top locatie met heerlijke gerechten dus zeer gewild.
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 18 mei 2021

Helaas erg teleurgesteld in deze accommodatie. We waren enige op resort ivm COVID en kregen een zeer verouderd en donker huisje aan de weg. De keuken viel echt van ellende uit elkaar en de wc liep constant door. Volgende dag met manager gesproken. Super vriendelijke dame die ons echt welwillend was maar de appartementen die beschikbaar waren lagen vrijwel allemaal aan de weg en waren oud en donker. Er waren wel hotelkamers maar wij wilden graag een appartement. Uiteindelijk na 2 nachten ergens anders heen gegaan en 3 nachten moeten betalen ipv hele week. Zwembad wel heel fijn en personeel super vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding vond ik zeer slecht .

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Mooie locatie aan het water om lekker wat te eten en te genieten van de ondergaande zon, prijs kwaliteit verhouding is prima. Vergeet niet om een stukje brood in het water te gooien voor de grote Tarpons die er zwemmen!

Datum van verblijf: september 2019
PierreSubeh, Online Support Team van Captain Don's Habitat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Dear Holland_Bonaire,

On behalf of our entire team of operations and management here at Captain Don's Habitat, we want to thank you very much for this wonderful review! Thank you for your compliments about our central location, delicious dining, unforgettable sunsets, and the overall Captain Don's Habitat experience.

Our entire operations team works very hard everyday to ensure excellence, and it puts a smile on our face knowing you've had a great stay. Please do come back and visit us again very soon!

Sunny greetings from Bonaire :-)
Yours truly,

Pierre Subeh