“Lekker eten ”

Rum Runners
Geclassificeerd als nr. 25 van 130 Restaurants in Kralendijk
Keukens: Caraïben
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Buffet, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na jaren weer terug bij Rum Runners en het was weer als vanouds. Goede prijs kwaliteit verhouding en een kwaliteit nog steeds hoog is.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere cocktails en tijdens happy hour ook nog eens niet duur. Het was er erg rustig (laagseizoen) maar je hebt heel mooi uitzicht. We wilden eigenlijk aan een tafeltje bij het eetgedeelte maar dat kon alleen als je ook zou dineren daar.

Ik had alleen een cocktail besteld en kreeg er eentje zonder alcohol, maar dat was niet erg. Hij was alsnog heel lekker en hij stond ook als virgin daquiri op de bon, dus ik denk dat het gewoon niet goed verstaan is.

Ze hebben dus ook veel alcoholvrije opties!

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek aan de zee. Het eten vind ik kwalitatief echter niet fantastisch. De laatste keer was er een feestje bij de bar, dit was luidruchtig. De bestelde pizza’s dropen van het vet.

2 oktober 2017 beoordeeld

super mooie plek om te dineren. mooie verlichting en uitzicht op zee. Veel keuze waardoor er voor iedereen wel wat bij zit wat hij of zij lekker vind.
Vriendelijk en enthousiast personeel.

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond Bonaire en heerlijk gegeten bij RumRunners!
Zalige vegetarische penne en babyribs!
De bediening is heel erg vriendelijk en geven je een echt avondje uit gevoel!
Alles op het gemak!
Toppie!!
Doen!!

Reizigers die Rum Runners bekeken, bekeken ook

In Rum Runners geweest? Deel je ervaringen!