Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk om te doen

Wij hebben de kanotocht van 1 uur gedaan en dat was prima. Begreep dat het snorkelen niet echt heel ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
nancyv413
Rijswijk, Nederland
Gewoon doen

Zoals de vorige beoordelingen: Lucky Luke is een ex globetrotter die het op Bonaire prima naar zijn ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Dirk D
Voorst, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 1.551 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Kralendijk
vanaf US$ 80,00
vanaf US$ 55,00
vanaf US$ 75,00
Bonaire Island Tour
40 beoordelingen
vanaf US$ 35,00
4 weken geleden beoordeeld

Super bedankt Luuk voor de mooie ervaring! We hebben enorm veel geleerd en enorm genoten van je humor en enthousiasme. Echt een aanrader!!

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Duidelijke uitleg over de mangrove, mooie tocht en idem snorkeltour! Aanrader als je op Bonaire bent!

Beoordeeld op 7 september 2019

je leest het goed, ook voor de 4e keer. we zijn om de paar jaar op Bonaire en gaan altijd terug naar de Mangroves. Uitstekende uitleg in centrum, prima kano's en ook uitleg onderweg. Hoogtepunt is altijd snorkelen in de mangrove.
Wij gaan altijd vroeg in de morgen, omdat de temperatuur dan nog niet zijn hoogste punt bereikt heeft.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Wat is de natuur op Bonaire toch prachtig en daar behoort de Mangrove dan ook zeker toe.

We hebben de 2 uur durende tocht gedaan, dus kajakken en snorkelen, met daarbij de nodige uitleg van onze gids Anique. Wij hebben het als een zeer mooie tocht ervaren. We raden het iedereen, die op Bonaire verblijft, aan.

Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Erg mooie tocht. Super leuk om te kajakken en een stukje door de mangrove te snorkelen. Mooi gekleurde sponzen en heel veel vis. De gids Lucky Luke is (terecht) heel erg zuinig op deze plek!

Datum van activiteit: augustus 2019