“Super kayaktocht”

Mangrove Information Center Kayak & Snorkel Excursions
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 dingen om te doen in Kralendijk
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Op 21 mei zijn we op kayaktocht gegaan met Lucky Luke. Hartikke leerzame en leuke tocht gehad. Ook het snorkelen was heel leuk. Goeie en interessante uitleg gehad over het leven in en rond de mangrove. Een aanrader.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag wezen kayakken met 'lucky luk' super leuke gids! En echt leuk om door de mangrove te kayakken en te snorkelen! Hartikke leuk om te doen.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Donderdag 24 mei het mangrovecentrum bezocht en gelijk een kajaktocht gedaan onder begeleiding van Aniek. Vooraf een leuke uitleg en daarna naar de kajaks. Het kajakken is voor iedereen te doen. Het tempo is goed bij te houden voor een ieder. Aniek gaf uitgebreid en leuk uitleg over het mangrovegebied. De duur is ongeveer een uur en het is prachtig! Gewoon doen.

27 mei 2018 beoordeeld

Aniek wist veel te vertellen en was zeer ervaren! Bedankt voor een paar gezellige uurtjes op het water!

Bekijk meer beoordelingen
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mocht je op Bonaire zijn, dan is deze excursie leuk om te doen (niet een must). Wij hadden de excursie van half 3 met snorkelen erbij.

Mangrove was super mooi om te zien en gaaf om doorheen te kajakken. Niet echt tijd gehad om rustig om je heen te kijken, dat vond ik wel jammer. Je moest flink door peddelen om de rest bij te houden. Onze gids was Lucky Luke, wat kan hij leuk vertellen zeg! Het was een mooie tocht.

Snorkelen viel tegen, wij kwamen geen mooie vissen of koraal tegen. Alleen wat kleurloze vissen en wortels van de mangrove. Snorkelen erbij had uiteindelijk voor ons niet gehoeven.

Reizigers die Mangrove Information Center Kayak & Snorkel Excursions bekeken, bekeken ook

In Mangrove Information Center Kayak & Snorkel Excursions geweest? Deel je ervaringen!